Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sakset fra gateworld forumet:

 

Movie Central only covers Eastern Canada. Last night, they aired The Return (part II). But Western Canadians can still watch Atlantis, but on Movie Network (a completely separate channel owned and operated by different people than those of Movie Central).

 

However, Movie Network started a rerun run of episodes 1-10 of season 3 last night instead of airing The Return (part II).

 

Basically, the Atlantis fans of Western Canada are screwed, though, still not as screwed as the Americans.

 

Så med andre ord er den ute... men det var ikke alle som håpet på å få se den som fikk det igår.. Får håpe det er en som så den som var smart nok til å ja.. :)

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar
Leste et par poster på første side, men bladde fort fram for å ikke avsløre for mye for meg selv. Uansett, har kommet til S09 E18 nå, og tenkte egentlig å se ferdig SG-1 før jeg begynte på Atlantis - blir det helt feil, eller funker det greit? Bør egentlig sees samtidig som SG-1 S08 og S09? :)

7329983[/snapback]

 

De har ikke så veldig mye med hverandre å gjøre. Men egentlig så bør vel sees med s08 av sg1. jeg så atlantis først, og som du ser lever jeg enda :!:

Lenke til kommentar

Så klart lever du. :p

 

Så de har ikke veldig mye med hverandre å gjøre? Det er jo positivt, i alle fall. De har vel forresten såpass mye med hverandre med hverandre å gjøre at forskerne fra jorda som reiste i begynnelsen av sesong 9 (da Vala og armbåndene hun hadde stjålet gjorde at Dr. Jackson ikke fikk være med på ekskursjonen) kommer fram til Atlantis osv.?

Lenke til kommentar

Der er jo referanser. Men det er ikke mye det har med hverandre å gjøre. Det er ikke slik at du ikke skjønner hva som skjer i atlantis når du ikke har sett sg1. Det eneste er vage referanser til replikator krigen og alt det der.

De har nok laget den sånn at man skal kunne se den ene uten å ha sett den andre.

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...