Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, ja det hadde jo vært noe..

 

de kan jo lage et show som handler om en av SG:C fra en annen virkelighet.. det har jo vært flere episoder som har visst at det finnes utallige versioner av samme univers.. Hva om de lager et show som handler om en av de andre virkligehetene.. hvor de har laget en SG:C i en ny galakse.. som vi ikke har sett før.. Ved å gjøre det på denne måten kan man beholde alle tingene slik som vi kjenner dem uten å forklare hvorfor de har dratt til en annen galakse.. blir som en annen version av atlantis da på en måte.. Hvor vi kan ha nye allierte og nye fiender..

 

Vet ikke jeg, men det kunne jo ha fungert.. :)

Lenke til kommentar
hehe, ja det hadde jo vært noe..

 

de kan jo lage et show som handler om en av SG:C fra en annen virkelighet.. det har jo vært flere episoder som har visst at det finnes utallige versioner av samme univers.. Hva om de lager et show som handler om en av de andre virkligehetene.. hvor de har laget en SG:C i en ny galakse.. som vi ikke har sett før.. Ved å gjøre det på denne måten kan man beholde alle tingene slik som vi kjenner dem uten å forklare hvorfor de har dratt til en annen galakse.. blir som en annen version av atlantis da på en måte.. Hvor vi kan ha nye allierte og nye fiender..

 

Vet ikke jeg, men det kunne jo ha fungert..  :)

7518275[/snapback]

Ja, det kunne nok fungert. Lurer veldig på hva plotet kommer til å være. Uansett tenker jeg meg nok at dette kan bli bra.

Lenke til kommentar
Men hvorfor blir sg1 skrinlagt for å så opprette en ny serie. Kunne de ikke bare fortsatt med krigen mot Ori

7520724[/snapback]

Fordi serien begynner å bli oppbrukt selv for oss som har sett sg1 siden det kom ut i 97. Folka som spiller er gamle, hovedpersonen(Ricard D. A.) er gått mer eller mindre ut, og det hele begynner å blir såpeopera aktig til tider. Kan være godt å starte med mer eller mindre blanke ark sånn de gjorde med Sg1 Atlantis. For all del SG1 har vært en av mine favorittserier of all time, men sånn den har utviklet seg fra Se 9 og utover så har det vært VELDIG varierende kvalitet på episodene. En stund var det jo kun episoder skrevet av skuespillerne selv, og disse holdt som oftest laber kvalitet.

Lenke til kommentar
Now Stargate SG1 Solutions can exclusively reveal that SG1’s Michael Shanks, who plays Dr. Daniel Jackson on the show, has already been approached to star in the third Stargate series! We were informed by a source close to the production that Shanks would be lead actor and Daniel Jackson the main character in the spinoff.

 

Genialt hvis det stemmer da!

 

kilde

Lenke til kommentar
Over the last few days there has been some speculation regarding a 3rd series in the Stargate franchise, and the reported news that Michael Shanks has been approached to star in the series.

 

We have just received confirmation from Michael via his publicist that the information regarding his reported involvement in the series is "completely unfounded and unsubstantiated. No one has contacted Michael with any such news/offerings/ideas, etc."

 

As far as Michael is concerned, this is "just an unfounded rumor."

 

Jeg har egentlig litt blandede følseser hva angår en spinnoff. men det er jo standard amerikansk å melke alt som er populært så lenge at alle hater det og husker det som serier som sluttet fordi ingen gadd å se på det lenge. :(

Endret av Xell
Lenke til kommentar
En stund var det jo kun episoder skrevet av skuespillerne selv, og disse holdt som oftest laber kvalitet.

7520839[/snapback]

 

So vidt meg bekjent er det bare The Changeling (6x19), Birthright (7x10), Resurrection (7x19) og sacrifices (8x09) som er skrevet av skuespillerene i serien. (7x19 av Shanks og de andre tre av Judge). Ikke de værste i mine øyne, men det kommer jo ann på hva slags episoder man liker best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...