Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes. Så jo episode 14 her om dagen jeg da, så har jo ikke vært så lenge uten Stargate :)

7634096[/snapback]

 

Ok, det var merkelig. Har forstått det slik at Canada er det eneste stedet SGA går om dagene, og der er seriestart etter jul den 8.

7634471[/snapback]

Kanskje det ikke var 14, men 15. Den episoden jeg så passer ihvertfall med den beskrivelsen av den episoden på imdb. Så jeg tror den som visstnok skulle være episode 15 forrige gang, egentlig er episode 14. Plz prove me wrong.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Yes. Så jo episode 14 her om dagen jeg da, så har jo ikke vært så lenge uten Stargate :)

7634096[/snapback]

 

Ok, det var merkelig. Har forstått det slik at Canada er det eneste stedet SGA går om dagene, og der er seriestart etter jul den 8.

7634471[/snapback]

Kanskje det ikke var 14, men 15. Den episoden jeg så passer ihvertfall med den beskrivelsen av den episoden på imdb. Så jeg tror den som visstnok skulle være episode 15 forrige gang, egentlig er episode 14. Plz prove me wrong.

7634548[/snapback]

 

 

Trodde jeg hadde kontrol på dette. Ifølge imdb er episode 14 og 15 sendt men i følge piratebay er 15 og 16 sendt. Forivirret :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg har sett to forskjellige episoder, begge ved navn e15. Og den ene passer perfekt med beskrivelsen på episode 15, som sagt tidligere. Var noen som sa at ripperne hadde tatt feil av episodenummeret og kalt episode 14 for 15 eller noe. Derfor det er to episoder som heter 15. Men vet ikke hvor troverdig dette er, da jeg bare har hørt det fra en person.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Ok nå har eg sjekket min e15. Og det var Taoe of rodney. Er den andre episode 15 the game?

7634653[/snapback]

Ja, det stemmer. Er de to jeg har sett.

7634662[/snapback]

 

Holder på å "skaffe" meg en som heter 16 nå. Håper det er the game... Og jeg som trodde jeg hadde alel som var kommet :w00t:

Lenke til kommentar

De "hoppet" over ep 14.

Dvs. at det "Tao of Rodney", som tidligere var merket ep. 15, nå har blitt ep 14.

"The Game", som tidligere var merket ep 16, er nå blitt ep 15.

"Sunday" som tidligere var merket ep 14, har blitt ep 16 eller 17 (uvisst om "Sunday" eller "The ark" sendes først.

 

Dette har ført til at de som legger ut episodene har blitt forvirret, og har merket episodene slik de opprinnelig ble lansert, og ikke slik de er gitt ut.

 

Ifølge ryktene er dette gjort fordi det skje et eller annet med en av de sentrale karrakterene i "Sunday".

Lenke til kommentar

Dette er i alle fall riktig rekkefølge slik den skal være. Episoder i kursiv = de som ikke har gått enda. (edit: som nevnt, usikkert om "The Ark" eller "Sunday" som er neste).

 

3x01 No Man's Land (2)

3x02 Misbegotten (3)

3x04 Irresistible

3x03 Sateda

3x05 Progeny

3x06 The Real World

3x07 Common Ground

3x08 McKay and Mrs. Miller

3x09 Phantoms

3x10 The Return, Part 1

3x11 The Return, Part 2

3x12 Echoes

3x13 Irresponsible

3x14 Tao of Rodney

3x15 The Game

3x16 The Ark

3x17 Sunday

3x18 Submersion

3x19 Vengeance

3x20 First Strike

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...