Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Kjøp nå for all del DVDene hvis du liker serien! De koster ikke all verden.

 

Hvis at du liker franichisen slik at SG-1 blir fornyet for nok en sesong  ;)

6912209[/snapback]

 

For all del, jeg skal kjøpe DVD'ene, men for en stakkar som går på skole, bor på hybel og lever på stipend er det ganske store inngrep i budsjettet som må til for å kjøpe dem.

6912293[/snapback]

 

hjelper å spre utgiftene litt sånn sett... da jeg kjøpte B5 på DVD kjøpte jeg sesongene med et par måneders mellomrom...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja.. da er det bare å sette seg ned å bite negler i et halvt år da

 

SG-1 og Atlantis begynner å spille på engelsk TV i november, og de tar ikke pause. Venteperioden blir med andre ord bare på et par kanskje tre måneder. Nye episoder vil da vises i slutten av året, eller helt i begynnelsen av neste år.

 

Men er det sånn at Stargate SG-1 er ferdig etter s10? Og er og Atlantis ferdig etter denne sesongen? Eller kommer det flere av den?

 

MGM ser etter ny distribusjon. SCIFI Network vil ikke tillate at MGM selger SG-1 til en annen kanal. Det MGM nå vurderer er å publisere episodene online, mot en liten sum, siden internett ikke er en TV kanal. Men det er ikke lys i tunnelen ennå. SG-1 kan meget godt være historie.

 

Atlantis derimot har fått grønt lys for minst to sesonger til. Samt at det ryktes planer om en ny spinoff. Men ingen vet hva den i så fall skulle handle om. Er bare planer på dette punktet. Så kommer SG-1 i orden snart blir det bare Atlantis neste år.

Lenke til kommentar

Jaja blir lang ventetid, godt at endel gode serier starter opp og at det er sesong for nye DVD utslipp.

 

SG-1 episoden var bra, men fikk ikke til cliffhanger effekten som jeg er vant til. Får se hvordan det går, for de siste episodene før denne har ikke fungert.

Bare lurer, men andre her som deler min mening om at Vala har ødelagt kvaliteten i sesong 10? I sesong 9 var det bra harmoni og Vala passa inn. Synes Vala karakteren er så anstrengt og morsomhetene passer ikke meg.

 

Atlantis derimot blir bedre og bedre, der blir det synd jeg må vente dette halve året. Bra cliffhanger som blir moro å se hvordan de løser. Likte veldig godt "wow" og "skillpaddene" :)

Lenke til kommentar
Jaja blir lang ventetid, godt at endel gode serier starter opp og at det er sesong for nye DVD utslipp.

 

SG-1 episoden var bra, men fikk ikke til cliffhanger effekten som jeg er vant til. Får se hvordan det går, for de siste episodene før denne har ikke fungert.

Bare lurer, men andre her som deler min mening om at Vala har ødelagt kvaliteten i sesong 10? I sesong 9 var det bra harmoni og Vala passa inn. Synes Vala karakteren er så anstrengt og morsomhetene passer ikke meg.

 

Atlantis derimot blir bedre og bedre, der blir det synd jeg må vente dette halve året. Bra cliffhanger som blir moro å se hvordan de løser. Likte veldig godt "wow" og "skillpaddene" :)

6929838[/snapback]

 

"Me turtles!" Lo godt da ja... Kom bare helt uten videre med den setningen. Synes det er bra de tok med Carson på turen.

Lenke til kommentar

Bleh. Ikke i favorittseriene mine engang skal jeg få slippe unna WoW. :roll:

 

Forøvrig er det bra at serien startes opp tidligere på engelsk TV. Føler Atlantis-cliffhangeren var bedre enn SG-1 sin. Er vel et lite tegn på at jeg mener SG-1 begynner å halte litt, uten at det betyr at jeg synes den er blitt ræva selvfølgelig. Er bare at jeg føler Goa'uld-storylinen underholdt meg mere enn Ori.

Lenke til kommentar
Jaja blir lang ventetid, godt at endel gode serier starter opp og at det er sesong for nye DVD utslipp.

 

SG-1 episoden var bra, men fikk ikke til cliffhanger effekten som jeg er vant til. Får se hvordan det går, for de siste episodene før denne har ikke fungert.

Bare lurer, men andre her som deler min mening om at Vala har ødelagt kvaliteten i sesong 10? I sesong 9 var det bra harmoni og Vala passa inn. Synes Vala karakteren er så anstrengt og morsomhetene passer ikke meg.

 

Atlantis derimot blir bedre og bedre, der blir det synd jeg må vente dette halve året. Bra cliffhanger som blir moro å se hvordan de løser. Likte veldig godt "wow" og "skillpaddene" :)

6929838[/snapback]

 

snikksnakk... Vala synes jeg bidrar med en god del humor i serien. Skaperne og skuespillerne bak serien har hele tiden sagt at de ikke prøver å ta seg selv så seriøst (noe som har vært SG-1s styrke imho). Når RDA forlot serien forsvant også mye av den litt "useriøse" humoren og morsomhetene. Vala igjenoppretter denne balansen etter min mening.

Endret av neonX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...