Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg mest må være en reklame..

Zon reklamen, den der du har en dame som sier

"Hvorfor behandle hele kroppen, når du vet hvor du har vondt"

Argh, :mad: måten hun sier det på er så sterkt irriterende, som en LP som har gjennomgått en operasjon med sandpapir for å så blir spilt etterpå på en gammel platespiller med konstant skiftende hastighet.. Hver gang reklamen spilles får jeg spasmer og har helst lyst på en hagle for å kvitte meg med problemet. :mad:

 

Andre reklamer som er irriterende der de bruker "ekte" tannleger og "ektepasienter" i reklamer for tannkrem... "jeg var sterkt plaget av ising i tennene, så min tannlege anbefaler colgate osv".. :nei:

 

Don't get me wrong, ellers er jeg en fan av reklamer, men bare tåler ikke dårlige reklamer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hat er blitt så mainstream at jeg har sluttet med det.

 

Peace out <3

6169098[/snapback]

Helt enig. Tenk å sløse bort så mye tid på å hate :roll: Her vil jeg si som ordtaket "smil og verden smiler tilbake" Men har merket at folk generelt ikke har troa på dette.

Det er enklere å være negativ enn positiv. Generelt sett så tror jeg at folk gir opp for lett.

Lenke til kommentar

Tja, akkurat nå:

Feil på slutten av installasjonen av Flight Simulator X.

Pakke fra Hong Kong med noe greier har på mystisk vis blitt returnert til Hong Kong, ETTER å ha vært innom postkontoret, grunnet "avvik i produksjon", og en ukjent grunn. Jeg er temmelig sur, den pakken kostet ikke rare greiene, men likevel er det noe dritt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Folk som bare skal trene biceps på SATS, der jeg trener. Gjelder vel egentlig alle treningssentre, men får bare irritert meg over de på SATS. Enkelte som trener biceps i over 1 time opptil flere ganger i uka, får nesten lyst til å forklare dem hvor liten del av musklene på kroppen biceps utgjør.

Lenke til kommentar

En eller annen gukk har regga seg på et forum med nicket Datasmurf. Greit nok, jeg har ikke patent på det. Men det faktum at han gir seg ut for å være meg (Sjur Vaage), er desto verre og mer irriterende!

 

Og han daffer rundt på IRC med nicket og navnet mitt også, samt at det postes bilder av meg i "hans navn" eller hva eff.

 

Faen så irriterende :|

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk som sier 'takk for mat' istedenfor 'takk for maten'.

Hehe, leste du også i snedige ting du lurer på, eller kom du helt tilfeldig til i tenke på det nå?

Jeg irriterer meg også over det, til tross for at jeg sa «takk for mat» før. :blush:

Jepp, ble påminnet om det i 'Snedige ting du lurer på'. Fetteren min sier 'mat', og jeg tror kanskje broderen sa det sist han var på besøk også. Huff. =/

 

Det som irriterer meg mest må være en reklame..

Zon reklamen, den der du har en dame som sier

"Hvorfor behandle hele kroppen, når du vet hvor du har vondt"

Argh, :mad: måten hun sier det på er så sterkt irriterende, som en LP som har gjennomgått en operasjon med sandpapir for å så blir spilt etterpå på en gammel platespiller med konstant skiftende hastighet.. Hver gang reklamen spilles får jeg spasmer og har helst lyst på en hagle for å kvitte meg med problemet. :mad:

Så enig, så enig! Den reklamen, eller rettere sagt; hun damen er en skikkelig smerte i rompa! :wallbash:

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest må være en reklame..

Zon reklamen, den der du har en dame som sier

"Hvorfor behandle hele kroppen, når du vet hvor du har vondt"

Argh, :mad: måten hun sier det på er så sterkt irriterende, som en LP som har gjennomgått en operasjon med sandpapir for å så blir spilt etterpå på en gammel platespiller med konstant skiftende hastighet.. Hver gang reklamen spilles får jeg spasmer og har helst lyst på en hagle for å kvitte meg med problemet. :mad:

Så enig, så enig! Den reklamen, eller rettere sagt; hun damen er en skikkelig smerte i rompa! :wallbash:

7145415[/snapback]

Da trenger du Zon™ :wee:

Lenke til kommentar
Personer som blinker i en fil hvor de bare kan kjøre en vei! Det irriterer meg noe helt vanvittig :nei:

7139875[/snapback]

Du skal helst blinke selv om filen bare fører en vei.

7140100[/snapback]

 

Jeg veit, men det irriterer meg noe så grenseløst uansett! Det gir ikke no mening. Du kan BARE kjøre den veien uansett, å blinke da er unødvendig :p

7140123[/snapback]

Fotgjengerne er ikke alltid klar over det :tease:

7140677[/snapback]

 

Det var faktisk en god grunn, men... så har alltid bilister vikeplikt for fotgjengere i forgjengeroverganger og dersom det ikke er fotgjengerovergang, så skal egentlig ikke fotgjengeren krysse veien :tease:

Lenke til kommentar

iTunes! :mad: Et mer forbanna ulogisk system av synkronisering og favoritter og nylig spilte har jeg aldri sett! I tillegg dukker itunes-store opp i tide og utide og spør deg om du ikke vil kjøpe ditt og datt?! :realmad: Har ikke Apple hørt om "browse -> overfør denne mappen til iPod" eller noe sånn?! Et selvlaget system med Winamp og bare vanlig filoverføring i windows fungerer 1000 ganger bedre! Heldigvis er DVD-Jon på god vei til å knekke iTunes-systemet!

Lenke til kommentar

:ph34r:

:love::love::love:

:p

:dribble:

 

Smileyene nevnt ovenfor som blir brukt i tide og utide er uten tvil mest irriterende her på forumet og itillegg ordet Brazil. På norsk heter det Brasil, på portugisisk heter det Brasil, men alikvel må noen være så forbanna fancy at de skriver Brazil. Hvorfor? Hadde skjønt det hvis det het Brazil i Brasil, men det gjør det ikke. :wallbash:

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Smileyene nevnt ovenfor som blir brukt i tide og utide er uten tvil mest irriterende her på forumet og itillegg ordet Brazil. På norsk heter det Brasil, på portugisisk heter det Brasil, men alikvel må noen være så forbanna fancy at de skriver Brazil. Hvorfor? Hadde skjønt det hvis det het Brazil i Brasil, men det gjør det ikke. :wallbash:

7146821[/snapback]

Faktisk en del brasilianere som bruker z også..., men jeg tror jeg fant det historiske opphavet i portugisisk wikipedia:

Na Idade Média, os artesãos começaram a usar um colorante vermelho extraído da madeira que na Toscana chamou-se "verzino", em Veneza "berziy", em Gênova "brazi", nome que logo foi usado para designar também a madeira de onde era extraído, que ficou conhecida na Espanha como "palo brasil" ou "palo de Fernambuco", e em Portugal como "pau-brasil".

Jeg tror det er snakkes om kva eller noe annet hentet fra trær, som de i Genova kalte brazi.., men det er bare en teori

Lenke til kommentar

Metall folk som hele tiden skal poengtere til meg at hip-hop er noe drit samtidig mens de står og spiller luftgitar og stikker ut tungen. Jeg sier ikke til de hvor mye jeg hater metall men allikevel skal de poengtere til meg hvor stygt hiphop er fordi jeg går med caps osv.. HØR PÅ DEN MUSIKKEN DU VIL HØRE PÅ, SÅ SKAL JEG HØRE PÅ DEN JEG VIL HØRE PÅ! OG HOLD KJEFT OM HVA JEG HØRER PÅ! :mad:

 

annet jeg kan nevne er det utrolig dårlige utvalget av matvarer i Norge.. Er pisslei av å gå å handle fordi jeg ender opp med de samme varene hver gang! :no:

 

irriterer meg grenseløst at man ikke kan få seg et godt og stort måltid på en restaurant for maks 100 kroner - nesten eneste løsningen der er fastfood.

 

- hsds

Endret av hsds
Lenke til kommentar
irriterer meg grenseløst at man ikke kan få seg et godt og stort måltid på en restaurant for maks 100 kroner - nesten eneste løsningen der er fastfood.

 

- hsds

7146896[/snapback]

Du får gå ned i lønn da vet du, hvis vi alle gjør det så blir det billigere.

 

Og jo, jeg spiser ofte ute til under 100.. i Oslo riktignok

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
pOSTEN IRITERE mEG VELDIG myyye, ÅSSÅ imo SÅ er den det værrste som finns AV AallT SOM ER laGeT.  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :love:  :love:  :love:  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:  QLT!! :!:  :!:  :!:

7146220[/snapback]

Folk som skriver på denne måten irriterer meg grenseløst, umulig å lese hva de har skrevet ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...