Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

utnytting av "vikarer".

 

Hjelper tydeligvis ikke å si "jeg blir opptatt denne uka, så du kan heller ringe han andre" Do they? nope. De ringer meg. fyfaen, må være døve de. Her går det ikke på "deling", men den som jobber fortest. unner faen meg ikke fri, mens de andre får PLENTI av fri!

 

Kan de ikke da bare putte inn to isteden for en?

Lenke til kommentar

Slå av mobilen, eller la vær og ta den. Hvis noen spør så kan du bare si at du glemte igjen mobilen i bilen til en kompis eller noe slikt. Det funker! Så klart de ringer til den som aldri klarer å si nei! Har vært den som aldri sa nei selv jeg, og de ringte til meg først. Sparer seg mye bry på den måten ;)

 

Jeg irriterer meg over de som har tatt seg inn i boden vår i kjelleren og tatt med seg 3 poser tomflasker og 2 bruskaserr. WTF? Fattig eller, når du må stjele tomflasker ?!?

Lenke til kommentar

Jobbringing er grusomt irriterende ja. Hatt samme deltidsjobb i 3 år nå snart. Aldri tatt meg fri i noen ferier. Jobbet alle, i tillegg til at jeg tar ekstravakter når det trengs. Likevel har de frekkheten til å ringe meg en million ganger hver eneste dag den ene uken jeg har tatt meg fri ever. Jeg tar ikke telefonen lengre jeg.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som kaller meg smartass når jeg foreslår et alternativ, spesielt når det gjelder data og andre parten har 0 kompetanse. Eksempel: "for noen idioter som ikke klarer å få internetten vår til å virke, kommer ikke på her!!! Meg: du trenger en trådløs router eller et accesspunkt for å bruke trådløst. Jeg kan fikse det for deg, er ikke så dyrt... HOLD KJEFT JEG HAR BETALT FOR DRITEN DA SKAL DET VIRKE!" :hm:

 

Ikke det at jeg vet så alt for mye om data selv, men herregud...

Endret av Joakimd
Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som kaller meg smartass når jeg foreslår et alternativ, spesielt når det gjelder data og andre parten har 0 kompetanse. Eksempel: "for noen idioter som ikke klarer å få internetten vår til å virke, kommer ikke på her!!! Meg: du trenger en trådløs router eller et accesspunkt for å bruke trådløst. Jeg kan fikse det for deg, er ikke så dyrt... HOLD KJEFT JEG HAR BETALT FOR DRITEN DA SKAL DET VIRKE!" :hm:

 

Ikke det at jeg vet så alt for mye om data selv, men herregud...

 

Evt. ad-hoc som ikke krever router. :)

 

OT: Broren min... 20 år og er så jævlig barnslig i hodet, han plager meg som han var 13 år... :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...