Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg. Sånne stygge fløyter som selges oppover hele karl johan for tida. Hører den lyden overalt man går, og den er så stygg. Utlendingene kommer her for å selge sånn dritt og selger kanskje for 10kr i timen, resten står dem og blåser som en annen drittunge. Blir gaaal!

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Avstander!!

 

Jeg donerer gjerne konfirmasjonspengene mine til et teleportør-forsknings fond, hvis det hadde eksistert...

Enig der, irriterende at man må betale i dyre dommer bare for å flytte sitt legeme fra A til B. Hadde vært så knall om noen hadde funnet opp en teleport som var i Fluen I & II - men ikke med de følgene det fikk :)

 

Lenke til kommentar

Ahhh, nabokrangel :p

 

Jeg satt hjemme og var alene i leiligheten natt til søndag og ante fred og ingen uro. Plutselig hører jeg 3 høye "DUNK DUNK DUNK" fra naboen som bor over oss. Dunkene var av typen dunk man kan lage med hvis man prøver å sove og naboen har fest f.eks. Men jeg var helt stille. Dunkene fikk hundene mine til å bjeffe litt men jeg hysjet på de med en gang så de ble stille. Så dunker han igjen! Og en gang til like etter. Klioka var ett om natta. Ble så hissig og gærn at jeg tok kosten og dunka tilbake til slutt. Makan... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg satte ut høytalerene (fjortiss superbass 100w) på taket utenfor vinduet mitt og satte på techno og metal, bare fordi jeg ikke liker Abba-musikken til naboene! :D

 

FYI: Jeg har bedre alternativ til høytalere. (I forsvar for å ikke tro at jeg hører på musikk med plastlyd :wee: )

Endret av Bob92
Lenke til kommentar
Jeg satte ut høytalerene (fjortiss superbass 100w) på taket utenfor vinduet mitt og satte på techno og metal, bare fordi jeg ikke liker Abba-musikken til naboene! :D

 

FYI: Jeg har bedre alternativ til høytalere. (I forsvar for å ikke tro at jeg hører på musikk med plastlyd :wee: )

Støtter den der fult ut! naboer er noe dritt, bortsett fra de som har usikret 20000/10000 :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...