Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nå er jeg luuuta lei av Manpower (enda en klagepost om dem, fra meg), en dritbedrift jeg egentlig ikke skulle hatt noe med å gjøre. Dem skylder meg rundt 5700 kroner, samt at jeg nå har funnet ut at manpower-vikarene på lageret jeg jobber på (meg inkludert) blir snytt 5 minutter dagen fra stemplingsuret. Jeg taper altså 20 minutter uka, som igjen blir en del i lengden. Æsj! Makan!

Lenke til kommentar

Funny... jeg skulle akkurat til å skrive om han tosken på shell som sto der og så dumt på meg istedet for å fortelle meg hvor mye jeg måtte ut med, for så å komme med en gretten tone når jeg spør. Og at ei lita halvliter med cola og ei pølse kosta nesten 70,- helt sykt.

 

Stod i kø på Shell så var det en idiot som ikke betalte for pølsa og colaen. Han bak kassa så rart på han og sa prisen med en gretten tone.

Den overlegne mannen ble selvsakt forfjamset.

 

Ble plokka opp fra pølse-grillen stappa i kano (brød) og strødd løk over fikk moste tomater over meg. Så ble jeg solgt til en sur overlegen mann på Shell.

Lenke til kommentar

Manpower aka. Frekkepower. De snyter flexitid som bare det ved å stille faste tider på stemplingsurene selvom de tidligere har nevnt at man kan samle opp flexi ved å komme tidlig, og når man forklarer dem hvordan det fungerer blir de "overrasket" og sier: "Det vet vi ikke noe om". I tillegg nevner de ikke lønn i kontraktene sine, og det tok 3 uker før jeg faktisk fikk vite hva den var. Hver gang jeg spurte fikk jeg bare svar som: "Øhh, det har ikkje vi fått av arbeidsgiver.", "Nei, det har æ ikkje klart akkurat no".

Endret av RastaXP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...