Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en stygg uvane med å sove med dagslinsene mine og glemme å bytte de. Sliter med linsene fordi det ofte gjør vondt å ha på ny linse og har generelt mye ubehag med de. Jeg går jevnlig til kontroll nå, og skal ta laseroperasjon når synet har vært stabilt i 1,5 år. Jeg har 1 år igjen...

 

Hva med å investere i månedslinser, av typen dag og natt som du kan sove med? Det er genialt, digg og slipper å tenke på å glemme de fordømte dagslinsene og våkne opp med den mest irriterende inntørka skorpa som skjærer seg inn i øyet når man skal fjerne det og er helt fucka etterpå.

Lenke til kommentar

Scientologer irriterer meg. Og det faktum at det i det hele tatt er godtatt som en religion. At en så åpenbar form for å tjene penger på å hjernevaske folk er lov er jeg meget kritisk til.

 

Verste er det med at disse kjendisene alle ser opp til går med på det, sikkert uten å ha gjort ordentlig research om hva de befinner seg utpå.

 

Hadde jeg ikke visst om Scientologi nå, hadde jeg kunnet banne på at en science fiction forfatter aldri ville startet en egen religion. I tillegg så var han en psykisk hemmet person som mishandla kona si, tok dop og innrømmet at han ville tjene penger på en religion.

 

Så når virkelig intellektuelle folk prøver å forsvare scientologi så hører jeg noe sånt som dette: "hvis jeg vil at 2+2 skal være 8 så er det jo det, ikke hør på mattelærerne"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...