Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enkelt å fikse, neste gang spør du bare høflig:

"Unnskyld, kan du ofre din komfortable sittestilling, og dermed risikere ryggsmerter og fòrsmak i ræva på grunnlag av at du er for høy, ergo derfor får ikke jeg sett en dritt på skjermen? takk på forhånd".

Så du sitter bare behagelig når du sitter med helt strak rygg? Finnes da en mellomting mellom å sitte med strak rygg, og det å ligge nærmest på gulvet.

Lenke til kommentar
At 95% av diskusjon.no-brukerne har Joker-bildet som avatar og de teite sitatene, som "why so serious?" og "let's put a smile on that face.." :yucky:

 

Er ikke din avatar et forsøk på å være morsom?

Tror nok du misforsto her, det er ikke snakk om å være morsom eller ikke.

Lenke til kommentar
Intregrerte lydkortet mitt sender støy til bakhøytalerene mine. :mad:

SoundMAX?

 

Hvis du har valg mellom mikrofon og stereo mix som opptaksenhet, velg stereo mix. Det integrerte lydkortet mitt støyer kraftig når noe annet enn stereo mix er valgt.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at "$" ligger på "Ctrl + Alt + 4" og ikke "Shift + 4".

 

Tar feil hver jævla gang!

Fy faen... Hva i helvete er "¤"? :realmad:

 

Går sikkert an å skifte på det.. Men gidder ikke å bli vant til en ny kombinasjon når resten av PC'ene i verden sikkert ikke har skiftet på det.

Lenke til kommentar
Gatemusikanter :mad:

Er en som har satt seg ned rett utenfor her å sitter og tuter med ett trekkspill.

 

Irriterer meg over at ingen gjør noe med de.

 

Hvis jeg hadde hatt penger.... Da ville jeg samlet de flinkeste gatemusikantene i byen... Så ville jeg dratt til studio og spilt inn et par fine sanger.

 

Lurer på hvordan det hadde gått.

 

Fortjenesten ville jeg har fordelt på de og de ville fått seg et hjem og arbeid.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...