Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

au!

Jeg fikk betennelse på BEGGE øynene jeg! Det kom så plutselig på det ene, og det andre kom snikende etter.

Det var så vondt og ubehagelig at jeg var sikker på min siste dag var kommet. Over ei uke tok det før jeg fikk tilbake synet. Kunne ikke se tv, kunne ikke ha opp øynene. Ja, jeg var blind. Levde i en tåkete verden.

Får håpe det ikke sprer seg til det andre :) Du får se det positive i det, blir du "blind" får du deg noen feriedager -med spaserstokk :p

 

langkaas:

Håper ingen puler I øyet?

Jaja, det er folk til alt.

Lenke til kommentar
Hvordan klarte du å få betennelse L_C?

Jeg vet ærlig talt ikke helt. Bruker linser da.. Og zaroos, takk for oppmuntringen , godt å vite at det kan bli verre enn det er nå :D og jeg har ikke blitt pult i øyet nylig heller!

 

Linser er noe dritt hvis man ikke er obs på renslighet. Kan og fort bli betent hvis man bruker linser for lenge.

Ble heldigvis kvitt mine linser da jeg fiksa synet med laser.

 

M

Lenke til kommentar
Hvordan klarte du å få betennelse L_C?

Jeg vet ærlig talt ikke helt. Bruker linser da.. Og zaroos, takk for oppmuntringen , godt å vite at det kan bli verre enn det er nå :D og jeg har ikke blitt pult i øyet nylig heller!

Er du sikker? Kan ha blitt voldatt mens du sov vettu ;)

Lenke til kommentar

Er skummelt med sånne øyeoperasjoner.. 4/10 går gale også, at personen blit midlertidig blind eller hvertfall for en lang periode.

 

Uten synet blir vi jo så sårbare også. Jeg vet at jeg ikke hadde klart meg lenge uten syn hvertfall. Men det går sikkert bra med deg L_C. Får vi håpe..

 

 

Neida, bare tuller med deg. Vet ikke hvor mange sånne operasjoner som er vellykkede, men tror det går bra med de fleste;)

 

Endret av sportacus88
Lenke til kommentar
Pappa tok en sånn operasjon, men han måtte tilbake for det skjedde no galt med øyet på den første dagen.

 

Er en god stund siden jeg tok denne operasjonen og har ikke merket noen ting.

Har ikke hørt om noen alvorlige hendelser i forbindelse med slike operasjoner...

 

Er alltid noe skeptikere der ute....samme som med mobil.

 

M

Lenke til kommentar
Hvordan klarte du å få betennelse L_C?

Øyebetennelse er uhyggelig smittsomt - så det kan være nok at hun har vært sammen med et barn som har det og fått tatt seg i øyet etterpå. Jobbet i barnepark og der fikk så godt som ALLE det etter tur! Går fort over da, ved bruk av kloramfenikol eller lignende...Men jammen svir det og er vondt altså så synes synd på deg L_C :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...