Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som spiller musikk på bussen... Måtte de brenne evig. Hadde det enda bare vært 1 om gangen som gjorde det. Det er jo alltid 2-3 stykker som spiller hver sin sjanger. :mad:

 

Skaff deg ørepropper, pop hull på trommehinnene dine eller kjøp deg en MP3 spiller.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

noke som irritera meg var at då eg var i Kroatia i ferien og var i en matbutikk,

der har dei vist ikkje automotiserte kasser, dn dingsen som drar varene dei måtte skubbe og dra varene, og at dei attpåtil står å prata med alle kundane og tar seg veeeldig god tid=veeeldig lang kø=irritert nordmann

attpåtil så klistra dei heile tida på gule klistermerke på vatn og brus, trur d va for at en skulle sjå at vi hadde betalt, mn ka va vitsen?? koffor ikkje klistre all varene? ka e sannsynligheten for at du kjem dg ut av butikken med en fir pakning med vatn??

i samme butikk så hadde dei ei spesiell kø dr d bare va for folk som hadde mindre enn 5 varer, en av dei andre norske som var me på turen hadde d travelt, stilte seg i ei kø, kom fram, mn nei, ho hadde for mange varer, bakerst i ei anna stooor kø

så er dei og veldig giddalause, dei vil alltid ha nøyaktig med penga, gjer du litt meir så sukka dei liksom misfornøgd, dei sitte gjerne og å prata me kolegane noke som gjør at køa går ekstra treigt...

mn bortsett fra d e kroatia et veldig fint land

Lenke til kommentar
Folk som spiller musikk på bussen... Måtte de brenne evig. Hadde det enda bare vært 1 om gangen som gjorde det. Det er jo alltid 2-3 stykker som spiller hver sin sjanger. :mad:

 

Skaff deg ørepropper, pop hull på trommehinnene dine eller kjøp deg en MP3 spiller.

Ah ja selfølgelig må jeg kjøpe meg noe sånn at alle som vil kan spille musikk fra mobilen sin på en plass med 30+ mennesker....
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at jeg er blakk :cry: Huset skal være tomt i 10 dager, grunnet den økonomiske situasjonen min får jeg noe matpenger, så jeg skal nok overleve. Men hva med øl? Dette er tiden for høy flaseføring, fra morgen til kveld. Jeg må være lur. Men jeg er ikke så lur.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at jeg er blakk :cry: Huset skal være tomt i 10 dager, grunnet den økonomiske situasjonen min får jeg noe matpenger, så jeg skal nok overleve. Men hva med øl? Dette er tiden for høy flaseføring, fra morgen til kveld. Jeg må være lur. Men jeg er ikke så lur.

Haha, ca samme situasjon her... Fikk 500kr som skal vare i 10 dager :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...