Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som tar bilde av seg selv i speil med blitz og alt...

DET ER SÅ INNI HELVETES IDIOTISK.

 

Og foreldre som lar unger som sprade nakne rundt på stranden.

Det blir omtrent som å si: "Alle pedofile menn på denne stranda, voldta ungen min plz"

 

Det var faktisk en naken kid her i borretslaget i stad.

HERREGUD! Pedofile kan jo omtrent stå i vinduet sitt og masturbere hvis de er syke nok.

Lenke til kommentar
Og foreldre som lar unger som sprade nakne rundt på stranden.

Det blir omtrent som å si: "Alle pedofile menn på denne stranda, voldta ungen min plz"

 

Det var faktisk en naken kid her i borretslaget i stad.

HERREGUD! Pedofile kan jo omtrent stå i vinduet sitt og masturbere hvis de er syke nok.

Fact: If you put something on the internet, somebody will masturbate to it

Fact: Unger liker å være nakne.

 

Jeg liker ikke foreldre som tar bilder av de nakne barna sine til familiens hjemmeside, men at unger løper rundt nakne i sitt eget hjem/på stranden ser jeg ærlig talt ikke noe i veien med. De fleste foreldre passer PÅ barna sine når de løper ute, påkledd eller ei, så det er ikke en invitasjon til pedofile. Og en pedofil person får akkurat like mye av et barn som er påkledd som et som er nakent, om de er syke nok til å stå og masturbere i vinduet.

Lenke til kommentar

At jeg fikk følgende lånetelefon av Telekiosken:

nokia_5100_side.jpg

 

Funksjoner Kristoffer bruker som telefonen har:

yes.gif Ringe

yes.gif SMS

no.gif E-post

no.gif Kamera

no.gif MP3-spiller

no.gif Minnekort-slot

no.gif Multitasking

no.gif Edge/3G/HDSPA

no.gif Bluetooth

no.gif Java 2

no.gif Brukbar skjerm

no.gif Brukbare knapper

no.gif Brukbar lydkvalitet under samtale

no.gifno.gifno.gif Brukbar i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Du vet at når du skal ha lånetelefon har du rett på en telefon med de samme funksjonene (eller bedre) enn den du leverte inn? :p

 

ikke med en gang. etter 14 dager har du krav på en mobil med tilsvarende funksjoner :yes:

 

 

edit: la til Quote

Endret av EspnV
Lenke til kommentar
Du vet at når du skal ha lånetelefon har du rett på en telefon med de samme funksjonene (eller bedre) enn den du leverte inn? :p

ikke med en gang. etter 14 dager har du krav på en mobil med tilsvarende funksjoner :yes:

Jaha, ja.

 

Forbrukerkjøpsloven § 30

Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres.

Hentet fra denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...