Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk nettop beskjed om at jeg skal reise i to timer, for å komme meg på hytten i morgen. For så å hugge ved, og reise hjem igjen tidlig på Søndagen, for å rekke toget mitt.

 

Og at jeg skal reise tilbake dit på Torsdagen. Hurra, jeg er sikkert bare lat, giddalaus og bortkjemt. Men jeg har absolutt ingen interesse av å reise slik frem og tilbake, til ett sted jeg egentlig ikke trives. ><

Lenke til kommentar

Faen, begynner å lure på om det er vepsetreff uttafor vinduene mine. Laga meg mat og satte meg nettopp fornøyd ned og begynte å spise. Da jeg var kommet halvveis kom den ene etter den andre vepsen inn etterhvert som jeg jaget de ut. Heiv ut 4stk før jeg lukka vinduet da det begynte å bli mektig irriterende.

Lenke til kommentar
at jeg er for lat til å ta teoriprøven.

 

Er det noen gode steder hvor jeg kan friske opp minnet mitt, ork lese boka igjen? f.eks spørsmål om bil, trafikk etcetc?

ring meg da... fem år har jeg brukt! tatt den og feila et par ganger. (EN feil over to gan ger på rad, er ikke så veldig motiverende).

nei.. det blir vel med meg også. når jeg gidder :!:

Lenke til kommentar
Da var du rett og slett ikke klar for å få lappen. Enkelt og greit. :)

Kanskje, kanskje ikke.

Vanlige kjøretimer går helt greit, og kjørelæreren mener jeg er klar for å få lappen,

Men jeg skal ikke nekte for at jeg ikke er en god sjåfør, jeg er fremdeles nybegynner i trafikken...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Irriterer meg når folk tror de kan få akkuratt som de vil, ved å virke søte. Fungerer i virkeligheten, men blir bare teit på msn.

 

"Hei, er du her?"..

"Kan du sende det du har skrevet om kapittel 11 og 12 i samfunnsøkonomi? (a)(a)"

 

Æsj!

Lenke til kommentar

Irriterande med folk som skal blande seg inn i ALLE samtalar! Var på konsert i går, og to kompisar sat på høgre sida mi. Eg sa noko til han som sat nærmast meg, og dette oppdaga kompis nr 2, og strekte seg så langt han kunne for å prøve å få med seg kva eg sa.

 

Kvar gong eg er i samtale med nokon, og han er i nærleiken, høyrer eg eit høglytt "HÆ?", før han kjem bort og blandar seg inn. Usj!

Lenke til kommentar
Irriterer meg når folk tror de kan få akkuratt som de vil, ved å virke søte. Fungerer i virkeligheten, men blir bare teit på msn.

 

"Hei, er du her?"..

"Kan du sende det du har skrevet om kapittel 11 og 12 i samfunnsøkonomi? (a)(a)"

 

Æsj!

Hater at folk spør etter mine svar på oppgaver.

Løs dem selv! :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...