Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Følgende scenario irriterer meg grenseløst:

 

Det er drit lange køer i alle kasser på ICA supermarked, når det endelig er bare en igjen foran deg som skal betale skjer følgende:

 

Kassadame: "Sånn, det blir 524,-"

Gammel dame i 80 åra med leddgikt og dårlig syn: "Ja, la meg se om jeg har det i smått!"

"1... 2.. "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fortsette å bruke månedskort da? ^-^

 

 

 

 

Og det har vel ikke akkurat gått stille i dørene om avgiften, men fatt mot kjære deg!

Siden synshemmede har problemer med automatene har forbrukerrådet anbefalt (eller oppfordret?) til å fjerne avgiften.

 

Ja. Jeg tenkte det ... Så snart jeg får lønning skal jeg jammen meg invistere i et nytt et ;)

 

Hørte noe om det, ja ... og det var godt å høre, spør du meg :p

Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke dette idiotiske lille fjottlandet spilleautomater lengre?! Finnes ikke en eneste pokerautomat å underholde seg med :angry:

Og spilte ikke hovedsaklig for pengene sin skyld - å tro at man skal bli rik på automatspilling er latterlig.

 

Folk som ikke tar telefonen er meget irriterenes, men folk som ikke engang gidder å ringe tilbake hvis de f.eks ikke rakk å ta den, fyttidæven de kan gjerne hoppe utfor et høyt stup!

Hvorfor i all verden skal de ringe tilbake og betale for samtalen? Det var du som ringte.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...