Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg gikk (for "trimmens" skyld) ned på Statoil-stasjonen for å kjøpe noe brus, så var det stengt. Måtte gå over heia til Shell i stedet. Og naboen som bruker oppgangen som lagerplass for skrot. Nå har søpla deres stått der i flere måneder. Hvor vanskelig er det egentlig å få kasta det? :roll:

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst folk som ungår reglene i en tråd bare for å spamme. Noen tråder (spesielt RPP) ligner mer på DNFK når noen poster bilder som er nesten helt like. Ilpostino(typo?) følger reglene svært godt , og er svært aktiv der.

Lenke til kommentar

Været! Fatter ikke hvordan det er mulig, men i hele dag har det vært opphold og greit vær, men akkurat da jeg skulle hjem og hadde sykla i 2 min åpna himmelen seg. Regna som faen mens jeg sykla og det slutta ikke før jeg var ca 3-4 min unna . Da ble det opphold og sola tittet så vidt frem, og enda er det opphold. Kun den ene jævla 15min høljregnet akkurat da jeg skulle sykle hjem, brenn for faen.

 

HATER å sykle i regn og motvind.

Lenke til kommentar
20NoK er ingenting?

Og hva er så vanskelig med å forhåndsbestille eller kjøpe på automat? o.0

Bare lurer..

 

Jaså? Det er noe av det dummeste jeg har vært borti. Jeg har inntil for noen dager siden brukt månedskort og visste derfor ikke noe om tillegget. Jeg hadde 100 kr, og regnet med at det skulle holde frem og tilbake. Da jeg skulle betale på toget oppdaget jeg raskt at det ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg. Måtte betale 61 kr, og hadde da ikke nok penger til å komme meg hjem. Og 61 kr for et par soner synes jeg er litt drøyt ...

Lenke til kommentar
Og jeg har opplevd å blitt skjelt ut for å tilby plassen min til en eldre dame. "JEG ER DA IKKE SÅ GAMMEL AT JEG IKKE KAN STÅ!! :realmad:

 

 

Er da man spør hvorfor hun ser ut som en bulldog i trynet hvis hun ikke er gammel?

 

Men ja, folk tar det veldig opp nå til dags virker det som, hvis noen mister noe og du hjelper de med å ta ting opp, sjekker de som regel tingene for å forsikre seg om at man ikke har tatt noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...