Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg er "JFGI"-opplegget...

 

Eller, det er nesten det samme, for hver gang jeg går inn på "maskinen fungerer ikke" så er det alltid tråder om datamaskiner som plutselig slår seg av, og det viser seg nesten alltid å være temperaturer eller lav spenning, er det ikke mulig å ha temperaturkontroll som en standard i huet på folk før de går å nagger/flooder med masse tråder om det samme problemet i forskjellige vinkler?

Lenke til kommentar

At det skal være så vansklig å slippe gassen :(

 

Når jeg vet det er ei fartsdump 150m lenger fremme i 30 grensa, da tenker jeg ikke å holde 30.. Neida jeg gir på opp til 60-70km/t for så å bråbremse og gli sakte over dumpa.

 

Det gikk jo pent, men det som kanskje verre er er at det gikk en syklist oppover bakken som titta noe ** etter meg.. Om det var for å ta nummeret eller om det var for å se åssen det gikk over fartsdemperen vet jeg ikke. Håper på det siste :ermm:

 

Uansett er det ikke nok "bevis" til at politiet skal bry seg..

Endret av gilera
Lenke til kommentar

Fjortissfaenskapen irriterer boxeren av meg...

 

Kallenavn som "ImTooHot" eller "AlibabaSIIIIIN", og bilder av spinkle folk som tror de har 6-pack bare fordi de ikke har fett.

 

Og selvfølgelig tastatur-mafiaen er helt på trynet, vurderte faktisk å politianmelde en jævel som trua meg over nettet! :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...