Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare nysgjerrig, er ofte de samme som sitter oppe skjønner du.

Tror kanskje jeg er en av dem.

 

Uansett, grunnen til det er rett og slett at jeg ikke vil legge meg. Joda, jeg er trøtt, jeg har kanskje ikke så mye å gjøre og jeg må tidlig opp, men jeg føler tid er bortkastet på søvn - i hvert fall helt til jeg må stå opp. Livet er kort, og dagene enda mer så, så jeg kan ikke ta meg råd til å kaste bort både syv og åtte timer på søvn natt etter natt.

Lenke til kommentar

Jeg er oppe enda, og det irriterer vettet av meg, da jeg må opp kvart over seks.

 

Ventet litt for lenge med en oppgave som ble til et skippertak, men jeg har også vært på jobben etter skolen i dag og det har vært CL-kamper de siste dagene, så da måtte jeg sitte oppe lenge for å få gjort det ferdig. Hadde store planer om å gjøre masse fra jeg kom hjem fra jobb, men greide bare å gjøre en oppgave under hele kampen i dag, og da var en og en halv time plutselig borte.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg grenseløst:

 

1. Når ting blir ødelagt og jeg må sende det til reperasjon, 360'n min fikk RROD i går igjen og nekta å gi seg uansett hva jeg gjorde, mobilen min feila i går også.

 

2. Å ligge etter med noe på skolen, det gjør jeg forøvrig ALLTID

 

3. Å ikke få posten før klokka 4...

 

4. Folk som fordømmer folk som tar seg en liten joint en sjelden gang, selv om de drikker altfor mye hver helg, og skryter av å nesten bli pumpa... *sukk*

 

5. Når folk forventer at jeg gidder å hjelpe de med PC problemer, bare fordi jeg har litt peiling og fordi de er så jævlig late selv

 

6. Folk som spør om helt opplagte ting på forum, som man finner ut med engang ved et enkelt søk

Lenke til kommentar

Folk som har fått det for seg at vi som kan litt om datamaskiner har inngått en uskrevet kontrakt med resten av verden om at vi alltid stiller gratis opp for å hjelpe, takles enkelt ved at man krever gjenytelser. - Ja, du vasker badet mitt mens jeg holder på, da? Maset pleier å gi seg, og hvis de går med på det er det jo vinn-vinn.

Lenke til kommentar

Lærere som sier "Sånn er det på skolen noen ganger" når vi har ekstremt mye lekser i andre fag + heldagsprøver og diverse, og nekter å utsette en prøve vi får under en uke på når alle dagene er fullstappet med annen pugging, øving, etc. Lange skoledager i tillegg hjelper ikke.

 

Ble sikkert rotete, men. ARGH!

Lenke til kommentar
Ting som irriterer meg grenseløst:

 

1. Når ting blir ødelagt og jeg må sende det til reperasjon, 360'n min fikk RROD i går igjen og nekta å gi seg uansett hva jeg gjorde, mobilen min feila i går også.

Prøvd håndkle teknikken? Den virket faktisk :p

Forlenger du ikke bare levetiden da a? Altså at den dør for real senere.

Lenke til kommentar

Ah, xbox dere snakka om ja. Trodde det var noe litt annet :p

 

Er ganske irritert på en "venn" nå. Vedkommende ville ha meg som sjåfør hele forrige helg, og jeg sa klart fra at da skulle jeg ha litt penger for det. Jeg var tydeligvis eneste som kunne kjøre. Brukte jo en hel bensintank på det greiene. Min "venn" sa at han skulle sette pengene inn på konto til meg.

 

Men hver gang jeg har ymta frempå om dette over msn,blir det stille som graven, eller samtaleemnet blir vridd over på noe helt annet. Det som er mest irriterende er at denne personen har flust av penger, men det har ikke jeg nå. Så mine tapte 600 kroner svir ganske godt. Argh.

Lenke til kommentar
Ah, xbox dere snakka om ja. Trodde det var noe litt annet :p

 

Er ganske irritert på en "venn" nå. Vedkommende ville ha meg som sjåfør hele forrige helg, og jeg sa klart fra at da skulle jeg ha litt penger for det. Jeg var tydeligvis eneste som kunne kjøre. Brukte jo en hel bensintank på det greiene. Min "venn" sa at han skulle sette pengene inn på konto til meg.

 

Men hver gang jeg har ymta frempå om dette over msn,blir det stille som graven, eller samtaleemnet blir vridd over på noe helt annet. Det som er mest irriterende er at denne personen har flust av penger, men det har ikke jeg nå. Så mine tapte 600 kroner svir ganske godt. Argh.

Føler med deg! Sånnt er forbaska irriterende....

 

Gjerrige folk er faen meg det værste jeg vet om. ARGGHHH :realmad:

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...