Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant et litt eldre men bra bilde av en kjendis jeg liker. Så fikset jeg på det i Corel Paint Shop Pro 2 ( noe ala Photoshop ) og resultatet ble så bra at jeg ikke klarer å ta øynene fra det.

Og det irriterer deg? bilde? :)

 

Irriterer meg at jeg gikk ut litt for sent så det ble akkurat for mørkt til å ta bilder..

Endret av gilera
Lenke til kommentar

Moderator folka irriterer meg. Mange av dem gjør en utmerket jobb, men du har også di som kun sletter innlegene til noen som bryter regler, overhodet ikke alle. Selvsagt skal man ikke bryte regler når de står så pent skrevet ned i førsteposten, men da burde alle få samme behandling!

Lenke til kommentar
Jeg fant et litt eldre men bra bilde av en kjendis jeg liker. Så fikset jeg på det i Corel Paint Shop Pro 2 ( noe ala Photoshop ) og resultatet ble så bra at jeg ikke klarer å ta øynene fra det.

 

Når du sier noe sånt må du jo nesten poste bilde, da. :p

 

Skjekk "Ditt bakgrundsbilde" det er ikke akkuratt den samme versionen, men det er samme bilde.

 

Når du nevner det Gilera, så irriterer det meg at jeg ikke rekker "det perfekte fotolys" siden jeg kommer hjem seint med bussen. Mange gode bilder er gått tapt pga det.

Lenke til kommentar

Kanskje Prada, er moderatorene til tider avhengi av at brukere rapporterer innlegg som er støtende eller bryter med retningslinjene ?

 

Det er flere moderatorer, men har du egentlig sett hvor stort forumet er ?

 

Jeg irriterer meg grønn over :

 

Folk som ikke gidder å jobbe (Med dette utelukker jeg alle som ikke jobber pga sykdom)

 

og

 

Nybakte mødre som såvidt føder før de begynner å rave fulle rundt på byens utesteder helg etter helg

Lenke til kommentar

Ja, jeg har det. Og ja, de er sikkert avhengig av det av og til. Men det er på ingen måte en unnskyldning! Hvis dette var noe som skjedde en gang i blant hadde jeg ikke hevet et øyenbryn, men flere ganger kan jeg lese i en og samme tråd, og tydelig se at enkelte brukere blir "favoritisert". Det virker som mange brukere er veldig interessert i å slikke hverandre i ræva. Jeg kunne ærlig talt ikke bry meg mindre, men når jeg skriver om noe jeg brenner for og det blir slettet fordi det er "off topic", blir jeg irritert, særlig når flere gjør det samme og slipper unna med det.

 

:)

Lenke til kommentar

Les gjennom reglene en gang eller to til. Dette er et stort forum med hundrevis av brukere. Sannsynligheten er liten at moderatorene husker akkuratt deg. Seff bryr du deg, ellers hadde du aldri giddet å bruke noe energi på å skrive nettopp det innlegget. Føler du deg virkelig dårlig behandlet, noe jeg har vanskelig med å forstå, så ville jeg ytret dette på en melding til styret.

 

Helt enig med L_C. Jeg også irriterer meg enormt over mennesker som er for late til å jobbe, og gjerne da skryter over alle pengene de får med å henge hjemme. Men de straffer egentlig bare seg selv med denne holdningen på lang sikt.

Lenke til kommentar

Hva er det du snakker om, Snublefot? Les det jeg skrev en gang eller to til. Jeg skrev at jeg ikke bryr meg om at enkelte vil slikke ræv, men jeg bryr meg når innleggene mine blir slettet. Jeg sa aldri at moderatorne var ute etter meg, men jeg vet at mange har et godt forhold hverandre imellom. Jeg kan nevne flere profilerte brukere som eks på dette, som ofte er "unntak fra reglene". Og jeg sa aldri at jeg føler meg dårlig behandlet, bare at det irriterer.

Lenke til kommentar

Kan love deg at moderatorene ikke hadde tatt lett på en slik beskyldning, at de dømmer lettere eller ikke på folk de kjenner. Selv om folk er gode venner på dette forumet, noe mange er, betyr det ikke at moderatorene ikke klarer å gjøre jobben sin. Vil gjerne se en liste med disse bevisene du sitter med, siden du tydeligvis har så god innsikt i hvilke straff hver enkelt får og ikke får. :whistle:

Lenke til kommentar

Du er flink til å vri om ordene mine, det skal du ha :) Tror du virkelig jeg skal gi deg en liste med moderatorene som er urettferdige og brukere som blir favoritisert? Hvem skal da svare på innleggene mine om boydrama, når dere tydeligvis blir lett fornærmet? Hvis du absolutt dør etter å vite det, kan jeg sende deg Pm.

 

Edit: skrivefeil

Endret av prada8
Lenke til kommentar

Hehehe :!:

 

Det bli likar i morra ;)

 

Folk som ikke gidder å jobbe, som atpåtil syter og klager på at de ikke har råd til det og det og hele tiden er blakke. Hvorfor i heiteste tar de seg ikke en jobb på rema da hvis det er så trangt? Og så : Jeg jobba litt for mye denne måneden, og mista retten på trygd - hyyyl ... Skal i alle fall aldri gidde å jobbe mer! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det er vel en vanesak også. Plutselig er man blitt så vandt med å ikke jobbe at man nesten ser på det som normalt. Dessuten kan jeg på en måte skjønne når mennesker har vært lenge vekke fra arbeidslivet at man gjerne blir litt sykere enn man gjerne er. Man har kanskje stengt seg inne i lang tid og da er det vanskelig og plutselig måtte forholde seg til en helg haug med fremmede mennesker og faste arbeidstider. Det er en utfordring for mange, ikke minst mennesker som har fallt utenfor pga forskjellige grunner.

 

Men det betyr ikke at man ikke skal ta den telefonen eller stille opp på det intervjuet. Man er ikke "syk" fordi man gruer seg. Det er noe alle opplever, man må bare bite tenna sammen og gjøre det.

Lenke til kommentar
Moderator folka irriterer meg. Mange av dem gjør en utmerket jobb, men du har også di som kun sletter innlegene til noen som bryter regler, overhodet ikke alle. Selvsagt skal man ikke bryte regler når de står så pent skrevet ned i førsteposten, men da burde alle få samme behandling!

Jeg skal være ærlig, jeg har aldri sett en rapport fra deg. Aldri.

 

Jeg kan godt ha oversett noe, men jeg ser på meg selv som rimelig aktiv innen forumet og rapporteringslisten vår.

 

Vi overser alltid ting, vi er mennesker, vi kan gjøre feil - det er derfor vi er så utrolig glad for rapporteringssystemet, der brukerne fanger opp det vi ikke gjør. Men når dette ikke brukes for evt lovbrudd eller forskjellesbehandling som irriterer deg, hva kan vi gjøre for noe..?

 

Send meg gjerne dine synspunkter på det jeg sier her, men på PM! IKKE i denne tråden. Ta gjerne også opp konkrete saker, om du skulle være i besittelse av noen. Men på pm.

 

Generell regeldiskusjon o.l. tilbakemelding kan gjøres i tilbakemeldinger for forumet-delen av diskusjon.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...