Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor DAB ikke følger med de nye bilene...

Bilprodusentene har vel hatt tid nok til å sette seg inn i teknologien???

 

Men jeg er glad for det allikevel. Det virker som om politikerne har bestemt at FM-nettet slukkes når et visst antall DAB-radioer er solgt.

Hvis man ikke selger en DAB-radio ved hvert bilsalg, betyr det at færre DAB-radioer selges, og FM-nettet får leve littt lengre.

 

Dette er sikkert feil tråd, men jeg spør likevel:

Jeg har en kombinert DAB og FM-radio på hytta.

Der oppe i fjellheimen får jeg inn FM, men ikke DAB.

Vil overgangen til DAB medføre at jeg ikke får inn noe som helst? Eller vil DAB bli utbygd så det erstatter FM over alt?

 

Jeg har radioer fra Radionette og Tandberg. Disse blir søppel når DAB overtar. I tillegg må jeg kjøpe ny radio til bilene våre. Lett nok i den hvite bilen som har standard radio. Verre med den grå, som har intergrert anlegg.

Så mange fullt fungerende radioer havner på dynga.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Kun fordi det kommer en høyspentmast så ødelegger det naturen deres?

 

Korrekt.

 

veldig korrekt.

Tenk litt, hvis ikke bor i en by, hvordan hadde det vært om de satte opp en 50 meter høy mast utenfor huset ditt eller i yndlingsløypen i yndlingsfjellet ditt?

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

you've got a brain. use it.

 

 

 

Edit: dobbelpost

Edit2: vi fortsetter denne diskusjonen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1242985&st=80

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Når man må legge ved et bilde av seg selv når man søker jobb. Da dropper jeg heller å søke, vil gjerne ha muligheten til å snakke for meg og vise det jeg på et intervju istedenfor å bli avvist allerede på søknaden.

Burde ikke vært lov, det er jo diskriminering. Og spiller det virkelig noen rolle hvordan en kontoransatt ser ut?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri søkt noe jobb, men å legge ved bilde av seg selv høres jo helt idiotisk ut.

 

så må (les: bør) jo den ansatte se sånn nogenlunde vanelig ut.

 

Og de som ikke ser 'nogenlunde vanlig ut' skal gå på trygd og leve arbeidsløs resten av livet sitt? Vi er da ikke noe idiotisk fascistsamfunn. Det handler om kompetanse, ikke utseende. Hvordan noen ser ut bør være himla likegyldig.

Lenke til kommentar

Hater Stipend ! Hvorfor få 20 000, når bøkene er gratis!!

 

Hater Utlendinger som hater Norske.

 

Hater utlendinger som ikke jobber og lever på penger fra staten.

 

Hater utlendinger som ikke gidder å intrigere seg!

 

Hater Utlendinger som leker gangster og snakker kebab norsk!

 

Hater reklame!

 

Liker ikke politikere.

 

Liker ikke overlegne folk.

 

Og masse annet jeg ikke kommer på nå :p

 

 

Hvor gammel er du? 12?

 

 

hater barnslige folk som tenker lite..

som han over. nevner ikke navn, da blir modsa sure..

 

hva får deg til å tro at han er 12?

12-åringer bryr seg VELDIG lite om politikere, overlegne folk, stipend, reklamer, utlendinger og kebabnorsk!

 

 

Ok, barnslige folk som tenker lite? Var dette et dårlig forsøk på trolling eller herketeknikk?

 

Grunnen til at jeg tror at han er 12 er at han motsier seg selv i innlegget sitt. Han sier "hater innvandrere som stjeler jobbene til nordmenn" og "hater innvandrere som lever på trygd". Unge folk har ikke lært dette med selvmotsigelse i innlegg. I tillegg skriver han "integrere" feil, og han har såpass mange skrivefeil at jeg har grunn til å tro at han er såpass ung.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Støtter han over. At han sier at han irriterer seg over politikere tilsier ikke at han setter seg inn i politikk, men at han kan ha sett en eller annen av de dumme politikerne si et eller annet dumt på TV og irritert seg over saken. Det skjønner jeg godt. Det som derimot får meg til å stusse.

 

Hater Stipend ! Hvorfor få 20 000, når bøkene er gratis!!

 

På barneskolen er bøkene gratis. Man får da ikke stipend på barneskolen? Her har noe gått virkelig galt, gudene vet hva.

 

Hvorfor skulle ikke tolvåringer irritere seg over kebabgangstere og overlegne folk? De er like irriterende uansett hvor gammel man er. Finnes ikke noe verre enn negere i baseballcapser som skal virke så jævla tøff rundt på gata.

 

edit: Sa han at han hater innvandrere som stjeler jobbene til nordmenn? Hvor?

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...