Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Båtturen hjem fra Danmark... så ufattelig med sjø slik at man kunne høre at hundrevis av tallerker osv gikk til helvette samt at folk lå og spøy som faen rundt meg :no:

 

Ble også irritert på at en person ikke hadde klart å sette på det pokkers håndbrekket slik at en stakkars hadde en bil i bakenden på sin BMW.

 

OG folk som kjører over fartsgrensene i soner under 80, men når man kommer til 80 soner eller høyere så skal de være sinker.

 

OG folk som sitter å tenner opp røyk etter røyk når man prøver å nyte en bedre middag ute... faen som jeg hater røyk, jævla cancerfolk.

 

OG at iPad fucker opp ord.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Idiotene i Mythbusters, ja.......

Er det så vanskelig å forstå at flyet beveger seg pga. propellen, ikke motorkraft i hjulene?

 

Det har ikke noe å bety hvor fort rullebåndet går.

 

 

 

Nå ER JEG GRUNDIG lei av hun dama fra Myntverket, som legger ut om hvor fantastisk den fordømte gullmynmten fra krigen er.

un høres ut som dama fra Zon-reklamene. Hvis du vet hvor du har vondt........

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

De viser det publikum vil se også på Mythbusters, og publikum er stort sett dumme. Dessverre for oss som kan tenke litt lenger. I episoden på gamle Discovery i kveld testet de om det å hoppe like før en fallende heis traff bakken kunne redde deg. Enhver person håper jeg da kjapt kommer fram til at man fremdeles reiser rett nedover nesten like fort som heisen. Man vil bare få støtet noen millisekunder senere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...