Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Blir irritert på det lokale universitetet.

 

Fikk avslått søknad; "Ikke kvalifisert. Mangler spesielt krav HING".

Dette er bullshit, om de hadde tatt seg 20sec for å se i sine egne systemer, hadde de sett at jeg tok et halvårig kurs hos dem selv i vår for å bli kvalifisert.

 

Faen. Nå blir det vel å sitte i kassa på Rema, eller noe lignende, resten av livet :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg advarer mot jæææævlig sterke bilder.

 

Sånne ting irriterer. Det ikke bare irriterer. Det dreper hjernen min fordi jeg får lyst til å drepe han jævelen som finner på sånneting SATAN

Endret av Alastor
Uthenging av personer skal ikke forekomme på diskusjon.no La loven ta seg av rettferdig straff.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Først og fremst, sorry for alle skrivefeil.

 

Jeg sitter her å tenker, jeg irriterer meg grenseløst over folk som er så selvgode at de faktisk digger seg selv.

 

Nei, det er ikke galt å ha selvtillit, tvertimot det er jo veldig bra. Men faan du trenger ikke å dele det med alle andre. Under en del fester hører man folk som sitter å sier alt de gjør rett, det er så grenseløst irriterende å høre på at jeg får lyst til å reise meg å brøle til denne personen.

 

Har ei på jobb som er sånn, hun mener at alt hun gjør er riktig og at alle bør gjøre det på denne måten. Den er enklest, best og mest effektiv. Sannheten er at den tar tid, å koster som ofte 3 ganger mer enn en god løsning. Hun mener at man ikke når man skal kopiere bør man ta en 3-4 ekstra kopier å legge ved, fordi du vet aldri når du får bruk for dette. Det her skal vistnok være mye mer lønnsomt og effektivt. Jeg bare tenker på de 2 av 1000 gangene du faktisk trenger de ekstra kopiene. Hva faan er da poenge med å sløse med 3000-4000 ark som du ikke trenger ? Å når man da må vente i 2-3 sekund på de ekstra arkene (som du ikke trenger). Når du har gjort dette så mange ganger at situasjon kommer der du faktisk trenger en ekstra kopi, så har du brukt så mye tid å ark at det er svært ueffektivt å ulønnsomt. Hva faan er da poenget ?

 

Enda en ting, samme dama hadde lunsj pause på 1,5 time idag, ja EN OG EN HALV TIME. Hun leste avisen, så jeg spurte henne om hu ikke skulle jobbe snart "Joda, men jeg må få med meg det som skjer igjennom jobben" FY FAAN DU ER ARKIVAR DIN IDIOT" Tenkte jeg. Jeg rister på hodet å går på kontoret mitt irritert over at hun klager for hun har mye å gjøre.

 

Kall meg gjerne en sår sjel, men dette plager meg.

 

Enda et eksempel er: Vi var på personal seminar her for noen måneder siden, der fikk vi i oppgave å skrive 3 positive ting om oss selv. Ja ja, greit tenker jeg 3 ting kan ikke være så ille. Men joda, jeg måtte ta en Copy/Paste fra andre for å fylle opp disse 3 tomme feltene.

 

Så kommer vi dit vi skulle lese opp de 3 tingene, han som begynte fikk spørsmålet om dette var vanskelig, han svarte klart ja å sier han ikke er vandt med å tenke på ting han er ekstra god på, helt normalt synes jeg. Alle andre har samme syn på saken, utenom ei.

 

Når hun får spørsmålet om det var vanskelig å finne 3 positive ting om seg selv, så svarer hun "Nei, jeg syntes det var lett, det var værre å finne 3 ting blandt de mange andre positive ting" Første jeg tenkte var "Putt ei kule i hodet på hu der". Greit nokk, hu har selvtillit på topp.

 

En anne ting som irriterer meg om samme dama er at hu er så bekymra.

 

Når fugleinfluensa blomstret mer i media en i virkeligheten var hu bekymra for datteren sin som bodde i 5 etasje på ei blokk i oslo, fordi hun hadde en kanin. Hva faan, en KANIN ? Ja hu har en kanin gående i huset, fri som fuglen. Men den er på terrassen, å der kan det jo ligge en død fugl med fugle influensa.

 

Så, punkt for punkt.

 

En syk fugl må sette seg på terassen 0.01% sjanse

Å faktisk dø på terrasen å ramle ned på den. Om den først er kommet dit 50% sjanse

Kaninen må ut på terrasen uten at datteren merker at det ligger en død fulg der. 10% sjanse

Kaninen må omtrent ha sexuel omgang med fuglen for å bli smitten. 1%

Datteren hennes må omtrent ha sexuel omgang med kaninen for å bli smittet. ??% (Kommer ann på datteren sine fetish)

 

så skal du nå legge opp dette, hva er oddsen ? 0.00000001% i promille ? Å hun er dødens bekymra for datteren, herregud stakkars menneske.

 

Takk for at jeg fikk dele min frustrasjon.

 

Godnatt

6166306[/snapback]

Det viktigste for meg er at lønna kommer inn på konto til rett tid og at jeg får mulighet til å jobbe overtid. Ellers gidder jeg ikke å bruke energi på å irritere meg over hva de andre på jobben bedriver arbeidstiden med, lønna kommer uansett!

 

 

 

 

DET SOM IRRITERER MEG ER FOLK SOM IKKE KAN SETTE ENORME POSTER I SPOILER!

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Det er halv-fint vær ute i dag. Dei siste dagane har eg vore med kameratar og vore sosial frå morgon til kveld. I dag ville eg slappe av litt.

 

Så plutseleg kjem far min inn døra og byrjar å "rydde" og mase.

"skal du ikkje ut i fineværet? Du må byrje å finne på ting. Er det ikkje kjedeleg å sitte framfor dataen heile dagen.?" Og slik fortsetter det. Dag etter dag. Seier eg at han skal halde kjeft (eg bør få seie slikt til foreldra mine når dei er ulogiske, irriterande og ikkje vil respektere privatlivet mitt) blir han berre sur/forvirra fordi eg er så aggressiv.

 

Arg.

Endret av svelemoe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir irritert på det lokale universitetet.

 

Fikk avslått søknad; "Ikke kvalifisert. Mangler spesielt krav HING".

Dette er bullshit, om de hadde tatt seg 20sec for å se i sine egne systemer, hadde de sett at jeg tok et halvårig kurs hos dem selv i vår for å bli kvalifisert.

 

Faen. Nå blir det vel å sitte i kassa på Rema, eller noe lignende, resten av livet :/

 

Folk som faen meg klager og skal få folk til å synes synd på dem.

Du kan ringe (?!?!?!!) universitetet og si du tok et halvårig kurs for å bli kvalifisert og at de har feil i systemene. Herregud, så irriterende at du tror noen her inne gir faen om du jobber i kassa på rema. :)

Lenke til kommentar

Blir irritert på det lokale universitetet.

 

Fikk avslått søknad; "Ikke kvalifisert. Mangler spesielt krav HING".

Dette er bullshit, om de hadde tatt seg 20sec for å se i sine egne systemer, hadde de sett at jeg tok et halvårig kurs hos dem selv i vår for å bli kvalifisert.

 

Faen. Nå blir det vel å sitte i kassa på Rema, eller noe lignende, resten av livet :/

 

Folk som faen meg klager og skal få folk til å synes synd på dem.

Du kan ringe (?!?!?!!) universitetet og si du tok et halvårig kurs for å bli kvalifisert og at de har feil i systemene. Herregud, så irriterende at du tror noen her inne gir faen om du jobber i kassa på rema. :)

 

:dontgetit: har du ikke sympati du ?

 

greit nok du klager ikke men jeg syntes synd på deg ..

Lenke til kommentar

Her snakker vi vel om hva en irriterer seg for og ikke hvem en har sympati for.

Du synes synd på meg? Hvorfor?

 

 

tenk og glede seg til og gå på skole men få avslag slik at enn må vente et år for og søke igjen..

 

jeg syntes synd på han..

vis du ikke gjør det, syntes jeg synd på deg

Lenke til kommentar

Her snakker vi vel om hva en irriterer seg for og ikke hvem en har sympati for.

Du synes synd på meg? Hvorfor?

 

 

tenk og glede seg til og gå på skole men få avslag slik at enn må vente et år for og søke igjen..

 

jeg syntes synd på han..

vis du ikke gjør det, syntes jeg synd på deg

Det jeg sier er at ting sikkert kan fikses og forklares hvis en prøver og gjør en innsats for å snakke med skolen og forklare..

 

Du synes synd på meg fordi jeg ikke synes synd på han? Gir ikke mye mening, har du en bedre grunn til hvorfor du synes synd på meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...