Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

OI så fort tiden går når man bare lener seg tilbake i stolen, lukker øynene og hører på Infected Mushroom, jeg begynte rundt 01:30.. nå er plutselig klokken 02:13. Og ja, det irriterer meg litt...

Pft! Har hatt blått tastatur i noen år nå, så fargeskift er bare herlig! :D

Vent, G15 er jo oransje.. LED-moddet det? :)

EDIT: NVM, kom nettopp på at G15v1 har blå lys. G15v2 ftw! :love:

Endret av Wolfie276
Skrevet

OK, da skifter jeg emne.. til en annen ting som irriterer.

Hvorfor har jeg bare hullete sokker? Finner ikke en eneste sokk som IKKE er hul i.

Ullsokker hele året :dribble::grin::thumbs:

Skrevet

X'en min driver å legger meg til på msn, etter at jeg slettet hun. Hva faen vil hun der på for? Vi har faen ikke snakka sammen på over 3 mnd.. Phsyco..

Skrevet

Overreagering much? :wee:

Blokker henne, så er du ferdig med den saken.

Irriterer meg at Pcen min er så dårlig ventilert at det er en varm boble rundt den.

Skrevet (endret)

nei, men hun nekter jo å insee at det er over tydligvis(Andre hendelser og). Takk gud vi bor i forskjellige byer :)

Endret av Sk!ppy
Skrevet

nei, men hun nekter jo å insee at det er over tydligvis(Andre hendelser og). Takk gud vi bor i forskjellige byer :)

Hvis du ikke snakker med hu, hvilken forskjell gjør det at hu er blokka eller ikke? Med mindre du faktisk trives med oppmerksomheten.

Irriterer meg grenseløst at jeg er elendig på å formulere en post enda jeg vet hva temaet skal være :( . Buuu.

Skrevet

Prove it! :ph34r:

Det klør på nesen min. Klø det for meg.

Ånei, det er visst bare jeg som kan tilfredsstille mitt dypeste ønske. Ser visst ut som at jeg er Gud.

Skrevet

smatting kommer ganske høyt på lista mi også. Det er også merkelig, det der med smatting. Til vanlig er jeg en veldig rolig person med lang lunte, men så snart noen smatter, svartner det for meg, og jeg føler en ekstremt sterk trang til å dælje til den personen som smatter. Ikke at jeg faktisk gjør det, altså.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...