Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Typisk de før 90 og legge ord i de etter 90 fordi de er større enn dem.

Så du brukte ikke Hitler-kortet? My bad. ^^

Da må denne gammlisen finne frem brillene vettu.

Skrevet (endret)

Argh. Sklei på et bananskall på vei hjem. I rein tegnefilmstil. Tenker det så gøyalt ut.

Spørsmål.

Hvordan er det mulig? Hvilken type banan er det som sklir nok til at noen faller?

*edit*

evt., eier ikke du balanse?

Endret av Slimda
Skrevet

Argh. Sklei på et bananskall på vei hjem. I rein tegnefilmstil. Tenker det så gøyalt ut.

Spørsmål.

Hvordan er det mulig? Hvilken type banan er det som sklir nok til at noen faller?

*edit*

Trodde faktisk ikke at det gikk an selv, men der tok jeg feil gitt... Det var slik at innsiden av skallet (der selve bananen var) pekte ned, mens utsiden av skallet (hvor vi holder) pekte opp. Ble jo da friksjon mellom skosåle og skall, mens innsiden av skallet var helvetes glatt.

Skrevet

Jepp, det gjør du. Typisk 90-tallsgenerasjon angrepsvåpen. Rop på Hitler og rasisme når man er uenig. :wee:

PS: Han er på <90-siden, altså vår side. Så be nice, liksom!

Skrevet (endret)

Spørsmål.

*edit*

Trodde faktisk ikke at det gikk an selv, men der tok jeg feil gitt... Det var slik at innsiden av skallet (der selve bananen var) pekte ned, mens utsiden av skallet (hvor vi holder) pekte opp. Ble jo da friksjon mellom skosåle og skall, mens innsiden av skallet var helvetes glatt.

Det går faktisk fint å skli på eit bananskal. Eg har testa. Så lenge du går vanleg og ikkje ser bananskalet er det stor sjanse for å gå på tryne.

Endret av svelemoe
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jepp, det gjør du. Typisk 90-tallsgenerasjon angrepsvåpen. Rop på Hitler og rasisme når man er uenig. :wee:

September 10, 1993 står det på siden hans.

Skrevet

September 10, 1993 står det på siden hans.

Wut, jeg har da ikke postet noe her på en stund. Trodde ikke jeg hadde skrevet bursdagen min på profilen heller menmen, så feil kan man ta.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Som vanlig så er det absloutt ingen som snakker om deg. ;)

(Den var muligens slem, men morsom likeså)

Skrevet

Omg, hater deg! Hadde virkelig trodd at 10ende sep var min dag, jeg mener når det er så mange dager i året og så få som blir født så burde jeg da få ha min egen dag. Jaja.

Skrevet

Irriterer meg fortsatt at Kaymeerah (min EGENTLIG registrerte diskusjon.no bruker) aldri fikk aktiveringsmail, men ligger i databasen. Kan ikke bruke mitt ekte nick.. :(

Noen som har peiling på om det er mulig å løse med PM til moderator/admin?

Skrevet (endret)

Woot? Andre på 10 sept. Og jeg som trodde jeg var alene. Hu derre super skistjerna har også 10 sept husker jeg og ha lest. Hu som heter Marit eller noe.

Wolfie: Kontakt GM.

Endret av Refsa
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...