Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vuderer sterkt å vise dem en lek som heter Red Rocket,slik at de holder seg unna til neste gang.

Haha, Red Rocket, ja! It looks like a shinny hot dog sticking out of a wool sock! :rofl:

Endret av James Whistler
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne på 15 seier ho skal ta tatovering neste sommar. No spør ho på facebook etter forslag til motiv.

1. Ta tatovering når du er 16? Idiotisk.

2. Leite rundt på internett/spørre på facebook etter forslag til motiv? Wtf.

Skrevet

Ei venninne på 15 seier ho skal ta tatovering neste sommar. No spør ho på facebook etter forslag til motiv.

En venninne ville ha iår. Klarte å snakke henne ut av det, men hun og to andre venninner har tatt piercinger, omtrent 3 stk vær.

Skrevet

Div forslag:

Elg i solnedgang på ryggen.

Strekkode i panna/nakken.

Tribal på nedre del av ryggen / halebenet. Also known as slutstamp.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Folk som ragequitter samtaler.

For oss som ikke er nerder: Hva er en ragequitter?

Skrevet

For oss som ikke er nerder: Hva er en ragequitter?

Det irriterer, NERDER er ikke folk som sitter på MSN, forum eller spiller data hele dagen. (Jeg peker ikke på noen med dette..) Nerder er folk som sluker til seg all informasjon mulig, på alle tidspunkt mulig.

Ragequit = Quit in anger.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

En som blir så sur at han bare slutter. F.eks du blir eid i et spill, og bare leaver.

Da må jeg si meg enig, slikt irriterer.

Skrevet

Det verste er når ein MÅ ragequitte fordi personen du pratar med er ein komplett idiot. Ikkje komplett idiot fordi h*n er ueinig med deg, men ein komplett idiot utan sosiale antenner og logisk sans.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...