Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en skikkelig dårlig dag i dag, så jeg regner med jeg er ganske velkommen her.

 

I går presterte jeg å miste mobilen ut av lomma, og har i hele dag vært på utkikk etter den.

1. Hater å miste viktige ting.

Da jeg sto opp i morges visste det seg at bilen til gamlingen hadde punktert et av hjulene å han måtte låne min bil.

2. Hater å stå opp tidlig på fridager.

3. Hater å børste/skrappe av bilen i minusgrader.

Etter å ha levert bilen, skulle jeg spise frokost. Dagen før hadde selvfølgelig romkameraten bestemt seg for å lage pannekaker med den resterende melka. Ingen havregryn til frokost.

4. Hater når det er fritt for maten man har lyst på.

Da finner jeg ut at det blir leverpostei på brødskiva i tillegg, og jeg åpner en ny boks. Neida, ringen løsna fra hermetikken uten at jeg fikk tilgang til innholdet. Litt senere på dagen kommer gamlingen innom med bilen, og jeg skal kjøre han hjem. For å komme ut av gata, så må man kjøre opp en bakke. I løpet av dagen så har det regnet, så veien er såpeglatt og jeg kjører piggfritt.

5. Hater når det er drittføre på veien. Hva F*n er vitsen med å være miljøvennlig å kjøre piggfritt, når den j**la kommunen ikke klarer å strø.

Videre når jeg skal gjennom en tunnel, så er det en j**el som bråstopper midt i tunnelen bare fordi en hjullaster står å blinker inne i en av avkjørslene.

6. Hater folk som skal bremse ned for alt mulig.

Senere kommer jeg ned en bakke, og da var det en eller annen luring som glemte å blinke seg inn der han skulle, var sikkert en halv meter unna å kollidere i ræva på han. Merk at dette er en avkjørsel i en 60 sone, hvor man må ha mindre en 20 km/t for å få svingt inn der.

7. Hater folk som ikke bruker blinkelyset der man virkelig bør bruke det.

Da jeg kom hjem og skulle dusje visste det seg at alt varmtvannet var brukt opp.

8. Hater når kompisen bruker en time i dusjn, slik at varmtvannstanken ikke er full før dagen etter.

 

ellers...

9. Hater jeg når folk kjører i 30 i 60 soner, kun fordi det er kommet 5 cm med snø.

10. Hater jeg når folk er overlegne og ikke svarer når man sier "hei". Greit nok at folk har dårlig hukommelse, men jeg sier nå vel f*n meg hei når folk hilser. Folkeskikk folkens.

11. Hater jeg at folk ikke kan være ærlige nok til å levere inn kredittkort, mobil og lignende når de finner det.

12. Hater jeg å være uten telefon.

 

Hat er et sterkt ord. I dag mener jeg det kanskje, men i morgen ville jeg kanskje heller brukt "misliker sterkt".

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg noe vilt, er at folk tar seg tid til å lage en så negativ tråd som dette.

Å snakke om negative ting sprer jo bare negative tanker og følelser.

 

Vær litt positiv, a ;)

 

RMI = Riktig Mental Innstilling

 

Positive tanker gir som regel muligheter

Negative tanker gir uten unntak begrensninger

Lenke til kommentar

Folk som publiserer karikaturer og andre bilder de vet er støtende for noen og kaller det ytringsfrihet.

 

Det har faen ingen hensikt annet enn oppmerksomhet og provokasjon. Det er ikke noe behov for å frigjøre slike bilder, når de så forbanna godt vet hva som skjer. På samme vis er de som reagerer med vold og trusler noen idioter.

 

Har ingenting igjen for noen av partene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...