Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner jeg blir så inni helvete irritert på de jævla muslimdemonstrasjonene. En dag kommer det til å toppe seg. Her har vi i den vestlige verden kjempet fram religionsfrihet, ytringsfrihet og frihet til det aller meste. Og Norge har i mange år vært en spydspiss på dette området. Vi har fått stor velstand og vi har i det siste kombinert velstanden vår med vår naturlige gjestfrihet, omsorg og medmenneskelighet til å ta oss av nye landsmenn enten det er asylsøkere, flyktninger eller mer eller mindre vanlige folk som søker et bedre liv i et nytt land. De har kommet hit fordi det rett og slett er bedre å leve her. Ja, Norge har som kjent flere ganger blitt kåret til verdens beste land å bo i. Og det er det på mange måter og. Og land som topper på immigransjonslister er på den andre siden veldig dårlige land å bo i.

 

Hallo, skal vi snart erkjenne at det er bedre her? At vi har vært flinkere på visse områder? Ja, jeg gjør det. Og mange folk kommer med en "bagasje" fra rett og slett dårlige land på essensielle områder. De områdene jeg tenker på er menneskesyn, religion, frihet, vold osv. For dem er mange punkter som vi synes er helt FETTE FORKASTELIG helt FETTE NATURLIG. Kulturkræsj med andre ord. Og hva burde man gjøre da når det er to så store motsetninger med sterke meninger på hver side? Jo, man skal se på fakta. For fakta er at Norge har kommet lengre på alle områder enn de stakkars steinalderlandene mange kommer med meningene og relgionen (ja, jeg tenker på islam) sin fra. Kan vi da tillate at mange av dem vil at vi skal ta flere skritt tilbake ved å gradvis trekke Norge ned i undertrykkings-diktatur-islam-kalifat-helvete? NEI sier jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Everything

 

Ingen mann har alt, og ingen mann vil miste alt"

 

Riddler sez : Sorry Caped Crusader but you failed , correct answer is a lawsuit :D

 

Riddler er død.......lenge leve gåtenes konge !

 

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...