Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som irriterer meg noe vilt, er at folk tar seg tid til å lage en så negativ tråd som dette.

Å snakke om negative ting sprer jo bare negative tanker og følelser.

 

Vær litt positiv, a ;)

 

RMI = Riktig Mental Innstilling

 

Positive tanker gir som regel muligheter

Negative tanker gir uten unntak begrensninger

Du irriterer meg. :)

Lenke til kommentar

Helt fantastisk tragisk, tirsdag informerer de billister (antar eg) om at det blir satt opp kollektivfelt/sambruskfelt(elns hva de kalles). Og onsdag håvet poliet inn 105 000 kr i bøter, på noen timer.

Ja, folk burde være så våken at de ser et "stor" blått skilt med +2. Men når folka kjører der dagligdags så kan ting bli oversett, og få 4200 i bot er helt hinsides. (og nei, jeg var ikke en av de som fikk bot;P)

1000 kr max, selv det er mye for å være uheldig å bruke kollektivefelte.

 

Virker som poliet er mer opptatt av å få inn penger enn å oppklarere krim saker. Kanskje det er nokså obvious.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg noe vilt, er at folk tar seg tid til å lage en så negativ tråd som dette.

Å snakke om negative ting sprer jo bare negative tanker og følelser.

 

Vær litt positiv, a ;)

 

RMI = Riktig Mental Innstilling

 

Positive tanker gir som regel muligheter

Negative tanker gir uten unntak begrensninger

Du irriterer meg. :)

 

han gjorde meg glad.

Lenke til kommentar
Folk som publiserer karikaturer og andre bilder de vet er støtende for noen og kaller det ytringsfrihet.

 

Det har faen ingen hensikt annet enn oppmerksomhet og provokasjon. Det er ikke noe behov for å frigjøre slike bilder, når de så forbanna godt vet hva som skjer. På samme vis er de som reagerer med vold og trusler noen idioter.

 

Har ingenting igjen for noen av partene.

 

Tankegangen til co2 irriterer meg. Så du mener at vi skal bøye oss over og godta kravene fra de jævla apene?

Lenke til kommentar
Er vel ikke det som er tanken. Er vel heller motivasjonen bak det å publisere bildene. Om det kun er for å provosere er det meningsløst, og ytringsfriheten blir da bare brukt som et skjold.

 

Takk, akkurat hva jeg mente.

 

Det hele blir bare bensin på bålet for rasistiske klovner som SoapyAsHell.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...