Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg, eller mer nøyaktig sagt, blir oppgitt over en person i klassen som 1 timer før muntlig eksamen sier: "åååå, hva er det der for noe? hvor har du funnet det?".

Jo det er faktisk pensum, noe som du skal kunne om 1 time, og som har vært tilgjengelig i 3 mnd.

Denne personen fikk forøvrig karakteren: stryk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så forbanna paranoid noen ganger. Det er faen ikke kult å være engstelig for alt mulig rart. Alt er galt og alt er farlig, følgelig er det kun jeg og ingen andre som kan klandres i mitt eget hode.

Skrevet

Folk som alltid skryter over karakterene sine, og alltid skal gni inn at han/hun fikk høyere enn deg. Kan ikke folk bare passe sine egne saker istedet for :

-HA! Eg fikk høyest.

-Fikk du bare 4? Haha eg fikk 4+!

-Eg fikk 5-er, synd det!

Eg, eg, EG! Hater sånne folk. :hrm:

Skrevet
Idioten som bor i leiligheten under som har loopet den samme sangen i over en halvtime nå med volumet på flatt jern så det dundrer i gulv og vegger her.

Hvilken sang? :wee:

Skrevet

Nei, det er ikke Rosa Helikopter. Men nå er det tre kvarter gått og den repeteres enda. Men nå begynner jeg å bli frustrert, så skal ned og be ham dempe musikken, jeg er trøtt etter en uke på kontoret og vil ha meg en lur på sofaen.

Skrevet (endret)

Når enkelte nettsteder krever at man er registrert for å laste ned en fil.

Forbanna dritt, tror de virkelig at folk gidder det?

Trodde JEG var dårlig i markedsføring, men noen kukidioter kan tydeligvis enda mindre om det enn meg. De skremmer jo brukerne vekk med de stygge lange skjemaene sine, og de forbanna uleselige anti-bot kodene man må skrive inn, som tømmer registrerings-skjemaet når man skriver feil. :realmad:

Og når man vil ha tak i en bestemt driver, men så må man innstallere et Driver Update Utility program. Forbanna kukmennesker, når skal de dø?

Jeg trenger bare EN driver, og jeg trenger ikke å sjekke etter oppdateringer for den med et stygt program som må gjøre det hver jævla dag.

Urrrgh, skulle ha en driver nå, men i stedet måtte jeg laste ned et Driver Update Utility program som ikke en gang vil innstallere!

Er det så vanskelig å la meg få den driveren? Ikke legg den ut da for svarte, hvis det skal være så inni helvetes vanskelig å få tak i den. Håper personene som står bak blir torturert til døde. :grin:

Endret av bollerbrus
Skrevet
At jeg blir ordentlig kvalm og uvel av å høre vekkeklokke ringetonen min.

Haha, har også hendt meg. Vekkelyden blei så mye forbundet med jævelskap at jeg rett og slett fikk vondt innvendig av å høre på den.

Skrevet

Blir nesten for kos. Jeg brukte radio mens jeg bodde hjemme og jeg elsker å ligge og høre på radio i senga. Så selv om jeg våknet hadde jeg ikke lyst til å stå opp.

Irriterer meg nå over at jeg er syk og mulig kommer til å gå glipp av en fest sammen med gode venner.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...