Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-du irriterer deg sikkert like mye over det som jeg irriterer meg over folk som ikke følger Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende.

- folk som på død og liv alltid tror de er noe bedre en andre

-folk som er grinette heletiden

-at jeg aldri klarer å komme meg fort ut av senga for å lufte valpen min

-jeg er blakk

-alle de stygge aarrene jeg har på høyre armen

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Så eg har ikkje lov til å seie at skrivefeil irriterer meg? :ermm:

jo du bare minnet meg om hvor mye jeg irriterer meg over at folk skal påpeke skrivefeil i andre tråder...kommer gjerne på ting som irriterer når man ser folk skriver vet du ;)

Nå er vel poenget med denne tråden at folk skal få lov å irritere seg over ting og tang. Det gjelder både rettskrivningfeil og petimetertendenser. Men det er likevel greit om dere er forsiktige med å være irritert på andre brukere, siden det gjerne ender i misstemning og brudd på retningslinjene.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du irritere deg over det der? Hun får som fortjent. Hun har ikke lov å ha med mobiltelefon på skolen. Når hun bryter regelen må hun ta konsekvensene for det. Du har ikke lov å voldta og drepe mennesker. Du vet du kan havne i fengsel hvis du gjør det. Om du skulle drepe og voldta noen må du tåle konsekvensene av det, altså fengsel.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du irritere deg over det der? Hun får som fortjent. Hun har ikke lov å ha med mobiltelefon på skolen. Når hun bryter regelen må hun ta konsekvensene for det. Du har ikke lov å voldta og drepe mennesker. Du vet du kan havne i fengsel hvis du gjør det. Om du skulle drepe og voldta noen må du tåle konsekvensene av det, altså fengsel.

 

Er du seriøs? Mener du at jenta fortjener dette? Det er patetisk. Ingen (nesten) fortjener sånne ting, og hvertfall ikke barn.

Og at det er fordi at hun tok med mobiltelefonen sin på skolen gjør det enda mer..sykt.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig mener jeg ikke at barn skal straffes med vold, men hun burde ha forutsett det. Jeg syns det er totalt idiotisk å ikke skulle få ha med mobilen på skolen, men loven er slik. Man følger de reglene som er satt. Hun gjorde ikke det. Da kan hun ikke komme løpende og mene det er urettferdig at hun straffes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...