Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dei nye reglane for tobakk/snus/etc, at dei ikkje skal synast. Eg brukar ingen av delane, men irriterar meg fordi:

 

- Når eg skal betale på nærbutikken får eg SNUS, med monsterbokstavar, rett i fjeset. Om det ikkje skapar eit behov blant snuesarar, veit ikkje eg kva som gjer det.

- Ho som lagde unødvendig kassekø i dag fordi ho måtte ha hjelp til å finne røyken sin på automaten - fordi det ikkje var bilete på automaten lenger! :realmad:

 

 

Norge er det eneste landet som har det sånn, verden ler av oss.....

Lenke til kommentar

at jeg skal betale LIsens(NRK) bare fordi jeg har kjøpt meg ei TV som innholder innebygd digital tv mottaker? Hva i helvete? Jeg har ikke engang RIKSTV der jeg bor (stud. hybel)

 

Er det slik at.. Alle som kjøper en tv som innholder innebygd digital tv mottaker, må betale lisens, SELVOM man ikke har bestilt eller har noen (NRK)kanaler?

Endret av laffe
Lenke til kommentar
dvs at jeg kan slå den av? : o

 

Nei!

 

 

Så lenge du har en funksjonell mottaker skal du betale lisens...

 

 

Ok!

Så dvs at jeg må da betale lisens "to" ganger. For jeg betaler også huseieren for tvkanaler(når vi får det, og da regner jeg med at litt av den også går til nrklisensen)

 

Finnes det ingen andre muligheter? Om huseieren har bestilt rikstv(noe han har gjort, som han sier) og jeg kobler meg til den. hvordan vil lisensen være da? :o

Lenke til kommentar
Ååååh nei.

Bioshock 2 forhåndsbestilling for 45 euro. Men neida, skal ha med Games for Live Windows-drit, SecuROM og en aktiveringsgrense.. I tillegg begynner grafikkortet mitt å slite med nyere spill, så ååh, what to do. Hvorfor må de putte på slik drit, ingen liker det..

 

Du får med Bioshock 1 om du pre-ordrer på Steam ;)

Lenke til kommentar
dvs at jeg kan slå den av? : o

 

Nei!

 

 

Så lenge du har en funksjonell mottaker skal du betale lisens...

 

 

Ok!

Så dvs at jeg må da betale lisens "to" ganger. For jeg betaler også huseieren for tvkanaler(når vi får det, og da regner jeg med at litt av den også går til nrklisensen)

 

Finnes det ingen andre muligheter? Om huseieren har bestilt rikstv(noe han har gjort, som han sier) og jeg kobler meg til den. hvordan vil lisensen være da? :o

Du betaler for en funksjonell mottager.

Lenke til kommentar

Ok. Det var jo kjedelig! Da leverer jeg tvn tilbake, og kjøper heller en med ikke motaker.Men da veit jeg iallefall at man ikke skal kjøpe det lengere. haha

 

sånn på tampen. Om man har to eller tre tver som også har funksjonell mottager. vil det si da at man må betale 3000 da?isåfall, så det jo viiilt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...