Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe som irriterer kraftig:

 

Står og venter på bussen ved siden av en annen person. Personen tar opp en røyk, og røyker. Bussen kommer, personen skynder seg å ta flere korte drag, for å så kaste røyken AKKURAT når personen går inn i bussen.

 

Det STINKER FORTSATT røyk ut av kjeften på personen. Skjedd flere ganger. Vær så snill, tar dere bussen, ikke røyk mens dere venter.

 

Det stinker av kjeften til folk som spiser mye også, men likevel klager du ikke på feite folk.

Jeg snakker om at når en kar kommer inn på bussen, lukter jeg med en gang at han har røyket, selv om jeg sitter på andre siden av bussen. Tror du man lukter av kjeften (mat) til en person så langt unna? Nei.

 

Har ikke opplevd at feite folk har en ille lukt fra kjeften på bussen.

Lenke til kommentar

Damer som ikke vet hva forskjellen på "påminnelser" og "masing" er!! Her hadde jeg bedt om noe for over en måned siden og spurte først i dag hvordan det gikk, og når jeg spurte mer, fikk jeg "du maser!" oppi fleisen. Kvinnfolk!

 

(har skrevet i kvinnfolk-logikk-tråden også)

Lenke til kommentar

Dei nye reglane for tobakk/snus/etc, at dei ikkje skal synast. Eg brukar ingen av delane, men irriterar meg fordi:

 

- Når eg skal betale på nærbutikken får eg SNUS, med monsterbokstavar, rett i fjeset. Om det ikkje skapar eit behov blant snuesarar, veit ikkje eg kva som gjer det.

- Ho som lagde unødvendig kassekø i dag fordi ho måtte ha hjelp til å finne røyken sin på automaten - fordi det ikkje var bilete på automaten lenger! :realmad:

Endret av enixitan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...