Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen nyhetssaker i helgene gjør meg forbanna. Nettavisene er nedlagt i Norge.

De skriver bare om dritt.

Det irriterer også at folk nå er så bortskjemte at de spiser ribbe og pinnekjøtt før julaften. Til og med i november starter de.

Skrevet
Robocoop: Hva i svarte skal den idiotiske avataren bety?

Ja, hva betyr "kjemp for Norge" mon tro?

Vet ikke om du var sarkastisk eller noe, men fyren på bildet har SS-merke på hjelmen.

Skrevet
det er sånne som han som får dem som er patrioter til å bli kalt nazister :(

Kanskje en ikke skal bruke nazister i den sammenheng da!

Herrefre uvitende kids irriterer meg.

Skrevet (endret)

Minner meg om en ting: Patrioter irriterer meg.

Da snakker jeg ikke om slike patrioter som dør for landet sitt, da snakker jeg om patrioter som sitter på ræva si med et flagg på veggen og skriker at dette er vårt land. Så mener de at alle innvandrere skal ut enten de bygger landet eller ei.

Endret av Gavekort
Skrevet

Da snakker jeg ikke om slike patrioter som dør for landet sitt, da snakker jeg om patrioter som sitter på ræva si med et flagg på veggen og skriker at dette er vårt land. Så mener de at alle innvandrere skal ut enten de bygger landet eller ei.

You speeks the truths

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Make that a threesome.

Skrevet

+1

Skrevet

Jeg skulle ta bussen igår. Står ved busstoppet med et par andre folk, og en bil stopper i busslommen for å plukke opp en av de jeg sto sammens med. Akkurat da kommer bussen min kjørende, og kjører rett forbi oss, sannsynligvis fordi den kukbilen sto i veien. Helvetes kukfaen!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...