djgudleif Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 At jeg stod opp nå... Eller, jeg fikk ikke sove da. Men jeg gikk jo ut av senga nå, som betyr at jeg stod opp nå.
Big Tone Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Argh! Tanta til mamma over i statene(som er en fantastisk dame btw) ligger nå i Coma. Fy faen så jævla ufortjent.
Estella! Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 irriterer meg over at de nede på kantina aldri klarer å smøre fin baguette med ost og skinke.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 irriterer meg over at de nede på kantina aldri klarer å smøre fin baguette med ost og skinke. Irriterer meg over at de nede på kantina aldri klarer å oppdatere mengden kakaopulver som ligger i kakomaskinen. Smaker jo vann.
Estella! Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 irriterer meg over at de nede på kantina aldri klarer å smøre fin baguette med ost og skinke. Irriterer meg over at de nede på kantina aldri klarer å oppdatere mengden kakaopulver som ligger i kakomaskinen. Smaker jo vann. utvanna kako smaker ikke mye godt nei. sikkert en dårlig greie for å spare noe kr. de i kantina her har fått en idiotisk ide på at de skal få folk sunne og da smøre minst mulig fine baguetter, bare grove...
kris98 Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Forbaska retard-gruppe jeg kom på i Teknologi- og Forskningslære. Først kom jeg på en gruppe med en person som ikke er veldig begavet i faget. Jeg sender en melding til læreren om hun ikke kunne flytte meg over til en gruppe med litt mer oppegående personer. Nei - jeg får en til av de mindre begavede inn på gruppen min. Fy faen jeg er irritert nå. Vedkommende har allerde greid å dra ned karakteren min i flere fag, og det skal ikke skje igjen. Heller 5 timers fravær enn at jeg på gruppe med dem. Endret 20. oktober 2009 av Mr.Graves
Mchansern Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Ser deg Mr.Graves. Akuratt i samme kinkige situasjon...
kris98 Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Fikk løst det dog. Kom på en grei gruppe nå.
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Fikk løst det dog. Kom på en grei gruppe nå. Litt off-topic,men var de du skulle vært i lag med bare late og uinteresserte Mr.Graves?
€uropa Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Irriterer meg over at de nede på kantina aldri klarer å oppdatere mengden kakaopulver som ligger i kakomaskinen. Smaker jo vann. utvanna kako smaker ikke mye godt nei. sikkert en dårlig greie for å spare noe kr. de i kantina her har fått en idiotisk ide på at de skal få folk sunne og da smøre minst mulig fine baguetter, bare grove... Det er noen fehuer i Østfold som har bestemt at det ikke er lovlig å selge brus på videregående skoler her mer. Jeg ville ikke kjøpt uansett, men jeg bør da for faen få velge selv. Nå blir det til at brusdrikkerne heller drar ned til sentrum og kjøper usunn mat og drikke der. Elevene blir ikke sunnere, og skolen tjener ikke lenger penger på brus. Det irriterer meg også at jeg i dag ble holdt over et rekkverk av to karer, fire - fem meter ned til underetasjen. Han ene kan vente seg et hardt spark i balla i morgen.
Myst Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Når jenters "unnskyldning" for å ikke snakke er "brb". Med "brb" menes det altså "so long sucker!". Endret 20. oktober 2009 av Myst
Kea Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Irriterer meg noe jævlig over at jeg fant et brev i posten fra banken (med VISA-pin) addressert til meg, men allerede åpnet og VISA-kodefeltet åpent - møkkanaboer!
chokke Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Når jenters "unnskyldning" for å ikke snakke er "brb". Med "brb" menes det altså "so long sucker!". Du som gutt må jo vite når hu er tilbake, ellers bryr du deg ikke .
Skogslik Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 At alle nettsider eg trenger akuratt nå tydligvis er nede!!
Dragen Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Irriterer meg noe jævlig over at jeg fant et brev i posten fra banken (med VISA-pin) addressert til meg, men allerede åpnet og VISA-kodefeltet åpent - møkkanaboer! Da ber du om ny PIN i rekommandert post.
Kontorstol Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Måtte opp kl 10 for å kaste, og så ble det bomkast.
iSimen Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Irriterer meg noe jævlig over at jeg fant et brev i posten fra banken (med VISA-pin) addressert til meg, men allerede åpnet og VISA-kodefeltet åpent - møkkanaboer! Faen for noen idiotnaboer?
kris98 Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Fikk løst det dog. Kom på en grei gruppe nå. Litt off-topic,men var de du skulle vært i lag med bare late og uinteresserte Mr.Graves? Vel, på sett og vis. De er stokk dumme ihvertfall. Såpass dumme at jeg har vanskeligheter for å finne ord for det. Overhørte en av dem si for en uke siden "..jeg forstår ikke... jeg vil slutte her... jeg greier de ikkøøø..læråårrr". Samme situasjon uken før. Vedkommende hadde en blogg hvor han fortalte intime detaljer om seg selv og opplevelsene hans i badekaret, bare for å oppsummere hvilken type person vi prater om.
Anbefalte innlegg