Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg må oppdatere MSN! Faen da, vil ikke ha bilde på venstre side!

 

Det er jeg faen meg enig i, de kan holde msn slik det er eller jeg syns nå nesten 6.2 versjonen var best, kansje 7.0 men der stopper det.

Dvs, den som var 8.0 eller noe var grei men thats it.

Updates er greit til en viss hårfin grense men da går det bare en vei og det er rett til helvete slik det gjør nå.

Jeg må ikke oppdatere men den dagen vil komme og jeg har vært innpå "nye" msn, *grøsse*.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

At jeg er trøtt som en stein etter nok en utmattet helg og skal bare sjekke no på pc'en som jeg inbiller at tar meg 5 minutter. Ja hadde planer om og legge meg om.. en halvtime siden og også være ferdig med den forpulte dumme leksa til i morra...

 

Men neida her sitter jeg enda, en halvtime på overtid...uten og ha gjort en eneste oppgave. Dette forumet er som kokain.

 

Ja og så er det valgdebatt i morra, og så komemr norges patriotene...de er dumme de, når jeg sitter der er jeg sikker på de gjør tanke overføring og spør meg alttid derfra om jeg kan kaste noe på de og buue.

Lenke til kommentar
kan kaste noe på de og buue.

 

Buue, ikke kaste! Da kommer NP i nyhetene igjen.... Forslår du får tak i en mikrofon og spørre om hvem som er ekte nordmenn, når selv Kongen ikke har noe norsk blod i seg + det paradokset at Hitler som ville bare ha "arier" i Tyskland selv hadde jødiske slektninger. Eller det faktum at vi omgir oss med masse ting som utlendinger har laget og hvis vi skulle bare leve med/av norske varer, så kunne vi like så godt begynt å grave huler til å leve i igjen.

Lenke til kommentar
skjønner at du går på VGS i sandefjord kaptein ;)

 

Btw, Hitler hata jøder fordi han var oppvokst som en, og han hatet atl han måtte igjennom, kunne ikke dra til lege, bruke medikamenter, gå i bursdag osv. det er hovedgrunnen til hans jødehat

 

 

Godt mulig, men i en politisk debatt funker bare korte giftige onelinere, ikke lange forklaringer. Hvis de andre partiene forenkler og kommer med nesten-sannheter, så spiller man ballen tilbake på samma måte - kalles "politikk"...

Lenke til kommentar
Mulig. Men da holder jeg meg på fortau. eller sykler når rushtia er over

 

Du sier med andre ord at syklister som holder en hastighet på 30-40km/t skal sykle på fortauet, for og så bli en fare for barn og andre?

Jeg har selv syklet mye på veien, og det kan i seg selv være en risikosport. Det er faktisk noe av det verste som finnes, folk som deg. Folk som ikke tar hensyn og tenker hovedsaklig på.. seg selv. Nå kjenner jeg ikke din situasjon, men begge parter må absolutt samarbeide for at det skal fungere.

 

okei.. må slutte der før jeg blir enda mer usaklig.

Lenke til kommentar
Mulig. Men da holder jeg meg på fortau. eller sykler når rushtia er over

 

Du sier med andre ord at syklister som holder en hastighet på 30-40km/t skal sykle på fortauet, for og så bli en fare for barn og andre?

Jeg har selv syklet mye på veien, og det kan i seg selv være en risikosport. Det er faktisk noe av det verste som finnes, folk som deg. Folk som ikke tar hensyn og tenker hovedsaklig på.. seg selv. Nå kjenner jeg ikke din situasjon, men begge parter må absolutt samarbeide for at det skal fungere.

 

okei.. må slutte der før jeg blir enda mer usaklig.

Dette innlegget irriterte meg noe grundig. Veien er hovedsaklig for bil.

Lenke til kommentar

Dette innlegget irriterte meg noe grundig. Veien er hovedsaklig for bil.

 

Sykkelregler og aktsomhet - Trygg trafikk: http://www.tryggtrafikk.no/?module=Article...licShow;ID=1331

 

"Fortau (samt gågate og gatetun) er først og fremst for de gående. Det er tillatt å sykle på fortauet når gangtrafikken er liten, og syklingen ikke medfører fare eller er til hinder for gående."

 

”Grunnregler for trafikk” i Vegtrafikklovgivningens § 3: ”Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.”

 

Skjønner at noen syklister ikke tar noen hensyn og skaper farlige situasjoner, men har også blitt nesten blitt dratt med i dragsuget av trailere fordi de har sneikjørt meg.

Lenke til kommentar
At jeg må oppdatere MSN! Faen da, vil ikke ha bilde på venstre side!

 

 

At jeg må oppdatere MSN! Faen da, vil ikke ha bilde på venstre side!

 

Det er jeg faen meg enig i, de kan holde msn slik det er eller jeg syns nå nesten 6.2 versjonen var best, kansje 7.0 men der stopper det.

Dvs, den som var 8.0 eller noe var grei men thats it.

Updates er greit til en viss hårfin grense men da går det bare en vei og det er rett til helvete slik det gjør nå.

Jeg må ikke oppdatere men den dagen vil komme og jeg har vært innpå "nye" msn, *grøsse*.

 

Jeg har den nye på jobb, og den er grusom

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...