Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over at det er så HELVETES mye godteri og brus OVERTALT i ALLE butikker.

 

Mennesker har blitt så avhengig av den dritten. Burde ha en liten hylle i butikken bare.

Hvertfall langt mindre.

 

Fruktavdelinga er jo bitteliten i forhold.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Det er jo nettopp det frukt ikke er !! Dyrt i forhold.Frukt gir deg vitaminer å ekte energi. Godteri gir deg sukkersjokk med en touch kreftstoffer .

 

Ser man på innholdet , er det jo ikke dyrt

  

 

Når jeg sammenligner pris på en ting kontra pris på en annen ser jeg på prisen, ikke på innholdet.

 

Skulle kjøpe meg nektariner her en dag. 9,90 for en liten nektarin! Betaler jeg 3 kroner ekstra får jeg en melkerull liksom. Men jeg har ikke lyst på melkerull, jeg har lyst på masse nektariner, og jordbær og vannmeloner. Har du sett prisen på jordbær forresten?

 

30-40 kroner for en kurv jordbær. Du får en hel pose potetgull for 15...

Lenke til kommentar
Synes ærlig talt det er billigere å spise sunt. Jeg kan kjøpe frossen-pizza for ca. 50 kr, eller salat++ som varer flere dager for samme pris.

 

Om man går på Meny(som jeg skal nå) koster det ca 25 kroner å bli mett på en pizzabaguett. 50 kr for salat. Lett valg.

Lenke til kommentar
Synes ærlig talt det er billigere å spise sunt. Jeg kan kjøpe frossen-pizza for ca. 50 kr, eller salat++ som varer flere dager for samme pris.

 

Tja, både og? Jeg kan kjøpe en grandiosa til 30 kroner. Da har jeg middag i 4 dager. Tviler på jeg får god og mettende salat som varer i 4 dager til samme pris.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over mennesker som er "fuck the mainstream", to the bone, bare fordi det er... Mainstream. Kjenner en av de. Nektet å være russ under russetiden, fordi han "ikke vill være en sau".

 

- Ke faen, kest e buksa?

"Eg ekje ein sau!"

- Såeh. Napper ikke løken heller da?

".....NAAAAAIIII!".

Lenke til kommentar
Det er jo nettopp det frukt ikke er !! Dyrt i forhold.Frukt gir deg vitaminer å ekte energi. Godteri gir deg sukkersjokk med en touch kreftstoffer .

 

Ser man på innholdet , er det jo ikke dyrt

  

 

Når jeg sammenligner pris på en ting kontra pris på en annen ser jeg på prisen, ikke på innholdet.

 

Skulle kjøpe meg nektariner her en dag. 9,90 for en liten nektarin! Betaler jeg 3 kroner ekstra får jeg en melkerull liksom. Men jeg har ikke lyst på melkerull, jeg har lyst på masse nektariner, og jordbær og vannmeloner. Har du sett prisen på jordbær forresten?

 

30-40 kroner for en kurv jordbær. Du får en hel pose potetgull for 15...

 

 

Herregud så svak verden har blitt da.  Det er snakk om veldig lite penger. en frukt VS melkerull , så velger du melkerull ? haha :D

Lenke til kommentar

Ah, raude - den holdningen der hadde jeg til økonomi da jeg var teen!

 

"Det er da så lite penger" . Gikk lett å kjøpte ei brus på bensinstasjonen for å spare tid, selv om det var dobbelt så dyrt (og butikken lå vegg i vegg med bensinstasjonen) .

 

Og nei, jeg kjøper ikke melkerullen, men jeg sier at kanskje flere hadde valgt frukt dersom det var billigere enn snop - Og så sammenlignet jeg en frukt med en sjokolade;) (teskje sa du?)

 

Jeg hadde kjøpt mer frukt hvis det var billigere, men kjøper ikke snop istedet for frukt- da lar jeg heller være å kjøpe noe som helst :)

Lenke til kommentar

Norsk radio. Utvalget er helt elendig, halvparten av kanalene handler om idioter som snakker fullstendig vås om hverandre uten ende. Når det endelig spilles musikk så plutslig begynner de å snakke midt i sangen, før de kutter ut halveis ut i sangen - for å gi mer tid til svadaen deres. Og hvorfor i all verden spiller de så mye norsk musikk? Jeg FATTER det ikke, så ufattelig jævlig som alt av det høres ut, har mesteparten av sangene gått hver eneste dag på radio i snart 20 år. Hvem er det som faktisk liker dette? Jeg hater de menneskene også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...