Gå til innhold

Hardware.no: Testønsker postes her


Anbefalte innlegg

Tester/guider jeg ville sett:

"Hvor mye juling skal EGENTLIG til for å drepe en Toughbook?"

"Hvordan overklokke en dildo"

"Lag en "PC-router" av en gammel maskin"

"Hvordan lage klappebryter til pc-en" (sånn at den starter om du klapper med hendene)

"Hvilken energidrikk er best på LAN?"

"Lag din egen cam-server"

"Hardware-teamets største test-tabber" Dere har garantert tabba dere ut med å ødelegge utstyr f.eks. dere har inne til testing. La oss få en oppsummering

 

 

Kort sagt så vil jeg ha en artikkelserie men en litt lettere tone og litt utradisjonelle ting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Test av Antec Sonata III og Antec NSK1380. Finnes kun en test av NSK1380, og den holder ett heller lavt nivå og vil gjerne se en skikkelig test av disse to produktene av hardware, for de virker som to knallgode produkter! Antec Sonata III er ett solid, pent kabinett med en god PSU, samme med NSK1380, i liten formfaktor.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Er det mulig å lage en ny "kjøpe ny pc" guide?

 

Det testes mange ting men alle disse testene ligger spredt

Og det kommer ca 100 innlegg om dagen med "skal ha ny pc til 10k"

 

En feb 2008 oppdatert liste for de som ikke har stor peil på hardware

Studenten

Pris/ytelse

Millionæren

 

Sånne lister blir gamle etter 1 mnd men den man har nå er steingammel med amd socket A på millionæren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hva med:

Linksys WRT350N

Belkin N1 Vision

 

Er vel ikke så lenge siden en router test ble gjort, men jeg ønsker også flere tester av routere. Gjerne en runde med NAS for oss folkelige.

 

Kanskje en guide for å lage et medianettverk hjemme? Jeg ville fått god bruk for en sånn. Tenker mange andre kunne ønske det også.

Lenke til kommentar

Dere tester veldig mange strømforsynere, men synes dere burde testet Mist sinn nye 100Whatt. Er veldig spent å se hvordan den er, holder den bra spenninger osv? Dere har testet en Mist fra før, og dere var veldig fornøyd med den, så synes dere burde teste Mist 1000W og se om den er også bra?

 

Mist 1000 Whatt, har også sett mange på forumet har ønsket seg en test på denne strømforsyningen.

Lenke til kommentar

Så lenge hardware.no styrer programmene også. Har jeg noen få ønsker til programmer :)

F.eks

Streammygame

Dette programmet kan gjøre til at man f.eks kan kjøre windows spill på andre svake maskiner,linux og ps3 :)

hjemmesiden: http://streammygame.com/smg/index.php

Gratis etter hva jeg har sjønt, og krever registering :)

 

Kunne også tenkte meg test av yellow dog til ps3

For tidligere har jeg kun funnet ut at hw.no har testet ubuntu på ps3

Lenke til kommentar

 

Skulle ønske at HW kunne fokusert mer på kjøling i tiden fremover, da spesielt vannkjøling. Det blir stadig mer aktuelt å redusere støy etterhvert some flere PC-er finner veiem til stua. Etter å ha lett litt gjennom tester, guider og artikler som HW har gjort er det ikke veldig mye nytt stoff den senere tiden når det kommer til kjøling. Også prisguiden henger noe etter på mange kjøleprdukter. Håper dette er noe som kan endre seg i fremtiden.

 

 

Vannkjølingsutstyr!

Radiatorer, pumper, blokker, slanger, nipler, fillporter, tanker og slangeklemmer :p

Alt i sammen. Det blir testet altfor lite kjøleutstyr her på HW.NO, og ihvertfall for lite vannkjølingsutstyr.

Eksempler:

-Den nye pumpa fra Aquacomputer

-Swiftech Stealth

-En skikkelig roundup med 8800 fullcover blokker (inkl EK)

 

 

Enig todda7

 

Ønsker en test av Asetek LCLC, da gjerne opp mot Thermaltake BigWater, Cooler Master Aquagate og MIST Economy.

 

Altså jeg vil ha en budget vannkjølingsshootout.

 

Hei!

 

Vannkjøling, og kjøling generelt, er noe jeg vil ta tak i i tiden fremover!

 

 

 

 

Lite liv her ja

 

Finner absolutt ingen oppdaterte tester av skjermer på hw.no

Skjermtester ligger ikke som egen kategori under tester heller.. Skal det være slik?

 

Eneste er en artikkel i fra Oktober 07 under anbefalinger.

Men absolutt ingen tester.. :(

 

Eller er det bare jeg som overser noe?

 

Jeg skal skjekke opp dette, men det kommer regelmessig skjermtester. Den siste kom 20. desember.

 

<a href="http://www.hardware.no/artikler/samsung_sy...ster_305t/46606" target="_blank">http://www.hardware.no/artikler/samsung_sy...ster_305t/46606</a>

 

 

 

Jeg tenkte jeg skulle minne dere på dette jeg. Det er veldig mange her inne som har etterspurt vannkjøling, og jeg har ikke sett så mye til det i grunn. Jeg er selv en vannkjølingsentusiast, men det er mye subjektivitet på forumet når det gjelder hva som er bra og hva som er dårlig.

 

Så - en liten oppfordring til dere her! Test gjerne med både dual og quad-core, og kanskje forskjellige skjermkort også? Hva med en roundup av de mest populære vannblokkene her inne, sammenligning av dyre vs billige, etc...

 

EDIT: La quotes fra Nilsen inn i spoiler.

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...