Gå til innhold

Hardware.no: Testønsker postes her


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe spesielt produkt jeg tenker på heller en type produkt. Forskjellige ebok lesere for å lese digitale bøker. Jeg vet det er mulig med en PC men det er gjerne litt mye å ta med seg for å lese en bok.

 

Gjerne iRex iLiad og Bookeen Cyborg https://www.digitalbok.no/

Hvis mulig også Kindle til amazon, men det er kanskje lite vits hvis den ikke kommer til Europa.

Endret av pertm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ønske at HW kunne fokusert mer på kjøling i tiden fremover, da spesielt vannkjøling. Det blir stadig mer aktuelt å redusere støy etterhvert some flere PC-er finner veiem til stua. Etter å ha lett litt gjennom tester, guider og artikler som HW har gjort er det ikke veldig mye nytt stoff den senere tiden når det kommer til kjøling. Også prisguiden henger noe etter på mange kjøleprdukter. Håper dette er noe som kan endre seg i fremtiden.

Lenke til kommentar

Kunne gjerne ønsket meg en test av eksterne disker, gjerne målt opp mot et bygg-selv alternativ med disk og kabinett også, om dette er mulig. Grunnen til at jeg ønsker en slik test er at det florer med dårlige karakterer på veldig mange av de eksterne diskene i prisguiden. Får inntrykket av at de krasjer bare man ser hardt på dem, har dårlig fart, bråker mye, er ustabile mm. Levetid er det kanskje noe vanskelig å måle for dere, men man får muligens et inntrykk? Kunne dette vært mulig å få en test?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe spesielt produkt jeg tenker på heller en type produkt. Forskjellige ebok lesere for å lese digitale bøker. Jeg vet det er mulig med en PC men det er gjerne litt mye å ta med seg for å lese en bok.

 

Gjerne iRex iLiad og Bookeen Cyborg https://www.digitalbok.no/

Hvis mulig også Kindle til amazon, men det er kanskje lite vits hvis den ikke kommer til Europa.

 

Tiltredes.:-)

 

Få test av iRex iLiad, Cybook, Kindle(kan alltids kjøpes via jetcarrier) eller Sony Reader PRS-505.

 

Dette er så absolutt framtida!:-) E-ink skjermen er overlegen lcd, og det er først no ar elektroniske bøker har mulighet for å ta av skikkelig.

Endret av crusade
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skulle ønske at HW kunne fokusert mer på kjøling i tiden fremover, da spesielt vannkjøling. Det blir stadig mer aktuelt å redusere støy etterhvert some flere PC-er finner veiem til stua. Etter å ha lett litt gjennom tester, guider og artikler som HW har gjort er det ikke veldig mye nytt stoff den senere tiden når det kommer til kjøling. Også prisguiden henger noe etter på mange kjøleprdukter. Håper dette er noe som kan endre seg i fremtiden.

 

 

Vannkjølingsutstyr!

Radiatorer, pumper, blokker, slanger, nipler, fillporter, tanker og slangeklemmer :p

Alt i sammen. Det blir testet altfor lite kjøleutstyr her på HW.NO, og ihvertfall for lite vannkjølingsutstyr.

Eksempler:

-Den nye pumpa fra Aquacomputer

-Swiftech Stealth

-En skikkelig roundup med 8800 fullcover blokker (inkl EK)

 

 

Enig todda7

 

Ønsker en test av Asetek LCLC, da gjerne opp mot Thermaltake BigWater, Cooler Master Aquagate og MIST Economy.

 

Altså jeg vil ha en budget vannkjølingsshootout.

 

Hei!

 

Vannkjøling, og kjøling generelt, er noe jeg vil ta tak i i tiden fremover!

 

 

 

 

Lite liv her ja

 

Finner absolutt ingen oppdaterte tester av skjermer på hw.no

Skjermtester ligger ikke som egen kategori under tester heller.. Skal det være slik?

 

Eneste er en artikkel i fra Oktober 07 under anbefalinger.

Men absolutt ingen tester.. :(

 

Eller er det bare jeg som overser noe?

 

Jeg skal skjekke opp dette, men det kommer regelmessig skjermtester. Den siste kom 20. desember.

 

http://www.hardware.no/artikler/samsung_sy...ster_305t/46606

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...