Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det morsomste var at han kom til militæret uten noen som helst treningserfaring. Forbedret 3000m-rekorden sin fra 11.30 til snaue 9 minutter. Latterlig lang mann med jernkondis. :p

 

Løypa var sikkert hard (+ at det var 22 varmegrader og sol), jeg var delvis den dagen. :!:

Lenke til kommentar
Det morsomste var at han kom til militæret uten noen som helst treningserfaring. Forbedret 3000m-rekorden sin fra 11.30 til snaue 9 minutter. Latterlig lang mann med jernkondis. :p

6208823[/snapback]

SYK mann! Hvis han hadde trent i to-tre år, kunne han nesten slått negerne på langdistanser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Han ene jeg bodde på rom med før var 190 på sokkelesten og veide drøye 60 kilo. Han hadde 0 treningserfaring og løp 3000 på 10.17. Det synes jeg er sykt. Dimmetesten lød derimot på 12.30. Forfall anyone?

Lenke til kommentar

Jeg tror mye av forfallet kommer av at de fleste legger på seg i militæret. Am I right? Tipper det ikke ville blitt så store utfall hvis man tok en styrketest i stedet. Vel, jeg skal jo på inntak som fallskjermjeger til sommeren, og jeg regner med å legge på meg MYE ila neste år. (kanskje fra 68, som jeg er nå, til 75 eller noe). Bare passe på å trene godt, så blir det muskler, ikke fett :D

Lenke til kommentar
Det morsomste var at han kom til militæret uten noen som helst treningserfaring. Forbedret 3000m-rekorden sin fra 11.30 til snaue 9 minutter. Latterlig lang mann med jernkondis. :p

6208823[/snapback]

SYK mann! Hvis han hadde trent i to-tre år, kunne han nesten slått negerne på langdistanser.

6211091[/snapback]

 

Eller jegerne :!:

 

Lykke til på inntak. Aldri gi opp, alltid hjelp andre, alltid vær positiv. Sjekk www.marinejeger.no for tips til slikt opptak og treningsprogram. Psyken er viktigst, men god fysikk gjør det lettere ha positiv psyke/holdning i tunge tider.

Endret av misvisning
Lenke til kommentar
Jeg tror mye av forfallet kommer av at de fleste legger på seg i militæret. Am I right? Tipper det ikke ville blitt så store utfall hvis man tok en styrketest i stedet. Vel, jeg skal jo på inntak som fallskjermjeger til sommeren, og jeg regner med å legge på meg MYE ila neste år. (kanskje fra 68, som jeg er nå, til 75 eller noe). Bare passe på å trene godt, så blir det muskler, ikke fett :D

6217504[/snapback]

Forfallet skyldes at man ikke får ordentlig mat eller overskudd til å trene. Fritiden benyttes til å spille xbox og drikke Cola på kasernen. :p

Lenke til kommentar
Forfallet skyldes at man ikke får ordentlig mat eller overskudd til å trene. Fritiden benyttes til å spille xbox og drikke Cola på kasernen. :p

6218928[/snapback]

Sant nok, en del av tjenestene kan være ganske slappe...

 

Skulle gjerne kunne postet en ny pers på 5000 m, men jeg startet litt for optimistisk og måtte bryte etter 2400. Men jeg er fornøyd med at jeg turte å forsøke, jeg lå an til en tid rundt 18-18:30.

Lenke til kommentar
Det hjelper da lite om du ligger an til en god tid, så lenge du bryter før du har løpt halvveis. :p Da kan jeg løpe 1000m på 2:30 da, for så å bryte. Ligger an til en tid på 12min 30sek jeg da. :p

6219566[/snapback]

:p sant nok. MEN:

Jeg tror egentlig jeg kunne fortsatt en stund lenger, det bare var ikke vilje i den daffe kroppen min. Vanligvis får jeg dårligere resultater fordi jeg ikke tør å kjøre fra start. Dessuten er det idiotisk å prøve å perse når jeg ikke har løpt på to uker. Om 4-5 5000-metere, så kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Marinejegerne viste seg frem i tautrekk her i basen i dag. De er ikke übersterke. Det var benkpresskonkurranse også; hvem som klarte å løfte 50 kg flest ganger. 64 var vinnerresultatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...