Unlimited Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hei, har dere et "Sett som min startside" script som virker både i FireFox og IE? De fleste som jeg fant virket bare i IE!
qualbeen Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 (endret) dette "scriptet" foretrekker jeg framfor alle andre, og det funker i ALLE nettlesere som har en form for startside-mulighet: Husk å sett denne siden som startside Eventuellt kan du endre litt på dette "scriptet", men husk at jeg har copyright som fant det opp! Men fra spøk til alvor: jeg, og sikkert mange med meg, hater div javascript-meldinger hvor man må trykke ok/cancel for å endre startsiden. Enda verre er det med de som klarer å endre på startsiden uten at brukeren merker det! Og jeg aner ikke hvor ofte den gjennomsnittlige websurfer endre startside, men du skal ha en sykt bra side for at det skal være aktuelt for mange.. Og da får du be de om å trykke på "Verktøy -> alternativer -> endre startside" skikkelige nettlesere tilbyr neppe at javasript kan endre startsiden, da dette lett kan utnyttes! Endret 7. mai 2006 av qualbeen
Kim T Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 "Verktøy -> alternativer -> endre startside" Mulig jeg missforstod....men kanskje en smule ironi?
Unlimited Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 ja men det er ikke script! det er veien til å endre startside! jeg vil helst ha scripten
Pilot_ Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Et lite søk på Google og du hadde fått dette svaret umiddelbart. <a href="#" onClick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('http://dinside.no');">Sett denne siden som startside</a> Men som sagt, dette er virkelig ikke nødvendig med mindre du har en veeeldig viktig side for folk.
Dahl Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Den koden fungerer bare for IE, Luzifer. Det finnes ikke slike koder for Opera eller FF, såvidt jeg vet. Når det er sagt må jeg få si hva jeg mener om sånne "sett som startside"-knapper. Alle vet hvordan man kan bestemme startsiden sin selv, og slike lenker er derfor ikke nødvendig, de er bare plagsomme.
Pilot_ Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Den koden fungerer bare for IE, Luzifer. Det finnes ikke slike koder for Opera eller FF, såvidt jeg vet. Når det er sagt må jeg få si hva jeg mener om sånne "sett som startside"-knapper. Alle vet hvordan man kan bestemme startsiden sin selv, og slike lenker er derfor ikke nødvendig, de er bare plagsomme. 6056218[/snapback] Fullt klar over det, skulle kanskje nevnt det.
qualbeen Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 ok, en gang til her: her er scriptet: Husk å sett denne siden som startside
endrebjo Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Hmm... <p style="font-family: 'Trebuchet MS'; font-size: 0.8em; color: #777; text-decoration: blink;">Husk å sette denne siden som startside!</p> Endret 7. mai 2006 av endrebjorsvik
genstian Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Nytt script for firefox: Edit -> Preferences -> General -> Use Current Pages
endrebjo Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Nytt script for firefox: Edit -> Preferences -> General -> Use Current Pages 6058320[/snapback] I Linux, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå