Gå til innhold

"Sett som min startside" for FireFox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

dette "scriptet" foretrekker jeg framfor alle andre, og det funker i ALLE nettlesere som har en form for startside-mulighet:

Husk å sett denne siden som startside
Eventuellt kan du endre litt på dette "scriptet", men husk at jeg har copyright som fant det opp! :p

Men fra spøk til alvor: jeg, og sikkert mange med meg, hater div javascript-meldinger hvor man må trykke ok/cancel for å endre startsiden. Enda verre er det med de som klarer å endre på startsiden uten at brukeren merker det! Og jeg aner ikke hvor ofte den gjennomsnittlige websurfer endre startside, men du skal ha en sykt bra side for at det skal være aktuelt for mange.. Og da får du be de om å trykke på "Verktøy -> alternativer -> endre startside"

skikkelige nettlesere tilbyr neppe at javasript kan endre startsiden, da dette lett kan utnyttes!

Endret av qualbeen
Skrevet

Et lite søk på Google og du hadde fått dette svaret umiddelbart. :)

<a href="#" onClick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('http://dinside.no');">Sett denne siden som startside</a>

Men som sagt, dette er virkelig ikke nødvendig med mindre du har en veeeldig viktig side for folk.

Skrevet

Den koden fungerer bare for IE, Luzifer. Det finnes ikke slike koder for Opera eller FF, såvidt jeg vet.

Når det er sagt må jeg få si hva jeg mener om sånne "sett som startside"-knapper. Alle vet hvordan man kan bestemme startsiden sin selv, og slike lenker er derfor ikke nødvendig, de er bare plagsomme.

Skrevet
Den koden fungerer bare for IE, Luzifer. Det finnes ikke slike koder for Opera eller FF, såvidt jeg vet.

Når det er sagt må jeg få si hva jeg mener om sånne "sett som startside"-knapper. Alle vet hvordan man kan bestemme startsiden sin selv, og slike lenker er derfor ikke nødvendig, de er bare plagsomme.

6056218[/snapback]

Fullt klar over det, skulle kanskje nevnt det.

Skrevet (endret)

Hmm...

<p style="font-family: 'Trebuchet MS'; font-size: 0.8em; color: #777; text-decoration: blink;">Husk å sette denne siden som startside!</p>

Endret av endrebjorsvik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...