enl Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Ffdshow er en fin codecpakke. Bruker den, OggDS og lazy man's MKV sammen med BSplayer. Funker veldig fint det.
endrebjo Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har kun installert K-Lite Mega Codec Pack (tatt vekk hakene på BSPlayer og Media Player Classic i installasjonen) og kan spille alle mulige filer i både Windows Media Player og WinAmp. Helt knirkefritt! men da ville den ikke spille i media player, bare i en egen viser fra k lite... Mener du at BSPLayer eller Media Player Classic stod som standard visningsprogram, eller at du ikke kunne se filmene om du åpnet dem i Windows Media Player?
Muffinman Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Bruker du ikke vlc, så legg inn ffdshow. Det er bare tull og å be om trøbbel å bruke noen av ovennevnte "codec packs". Styr unna! 6039894[/snapback] Støtter den. Synes forresten ikke at VLC byr på spesielt god bildekvalimex, men den er en skikkelig altetende. Selv bruker jeg ffdshow til en rekke ting. Utrolig avansert masse muligheter.
Sinnsro Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 ffdshow fra aller første gang jeg trengte codecs Vlc til dvd helt til jeg fant ut at mplayerc også kunne ^^
CrazyD Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 ffdshow...og med nero showtime f.eks. installert spiller du mp4 filer i wmp også
Rikky Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Dette har ingenting med hardware å gjøre, flyttes fra Annet om hardware til Codecs. Husk å poste i riktig kategori.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå