Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funksjonsmessig så kjører forumet siste versjon. Når det kommer til versjonsnummeret så kjører forumet 3.4.5. Så jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt b-real. :)

Det jeg prøver å si er at det virker som noen ikke innser at man kanskje MÅ oppdatere programvare pga fiksing av exploits og diverse andre ting og at man kan ikke alltid leve med på at "quotingen var så mye bedre før" eller alt var så mye bedre før.

 

Dette da på utsagn skrevet på de siste sidene.

 

Har dere tekniske klager så er det en instans for nettop dette og den finnes her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showproject=1

Så får man Teknisk/TSP/OL til å titte på det og se om det er forbedringer man kan gjøre :)

 

Trackeren er nok imo litt vel skjult og burde kanskje ha en mer synlig plassering men med så mye skins så dette forumet har så er det pinadø ikke bare bare.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Dette regner jeg som et nivå

Hva er det du forsøker å få frem her , jeg forstod det ikke helt

 

 

når det gjelder sitater så ville jeg frem til at den enste måten som funger er ren tekst fra innlegget man svarer på

Er du blind?

 

edit: der var kanskje litt frekt, men uansett; ser du den røde ringen?

Endret av Jon Håvard (sevs)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nei, han er en kjernekar, og jeg skulle ønske at alle var litt likere den godeste "Malvado".

 

Go jul, eller joul, eller hva du kaller denne dagen :)

 

Vil forøvrig si at jeg har lite å utsette på moderatorer, og nå på tampen av tuppen av 2013, vil jeg få takke alle disse frivillige som faktisk gidder å ta dette strevsomme vervet.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg baserer det på alminnelig vett og forstand, samt at ved å gi konstruktive og hyggelige tilbakemeldinger, er man selv med på å skape enda bedre moderatorer, og ett enda bedre generelt miljø her på diskusjon.no

 

Og, spesielt nå i dag, synes jeg alt av "ill will" kan gå å ta seg en bolle - det er tross alt jul

 

Ha en fredelig jul selv, kjære debattmotstander :)

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til å gi positive tilbakemeldinger til de få moderatorene, administratorene eller hva det nå måtte være som jeg synes gjør en elendig jobb!

 

De fleste er gode og gjør en praktfull jobb skjønt det er lite jeg har sett til de beste i det siste, men det finnes altså unntak. Og denne tråden ble opprettet nettopp for å gi tilbakemeldinger. Som Dotten skrev i åpningsinnlegget var positive tilbakemeldinger alltid hyggelige og negative tilbakemeldinger hjalp dem å bli bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

At Dotten bad om tilbakemeldinger i åpningsinnlegget, både positive og negative.

 

Jeg tipper at "Dotten" mener at kritiske tilbakemeldinger må gå på helt konkrete hendelser - alle kan gjøre feil, så å gi en slik tilbakemelding; "moderator xxx er helt ubrukelig", er en helt ubrukelig tilbakemelding, som mottaker neppe forstår noe av, annet enn at noen er sinna på h*n

 

Dessuten, hvordan skal man måle sånt? En moderator som gjør feil for hver 100 sak, altså en feilprosent på hele "1" - er det da sånn at denne moderatoren er ubrukelig, eller er det sånn at den moderatoren har et forbedringspotensiale på 1%?

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...