Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke skjule at Mathias er sint på meg, det får han lov til å være og forhåpentligvis går det over etter en stund , når det gjelder trådene han deltar i så har jeg sagt ifra til andre moderatorer (for lenge siden) at de får gripe inn nettopp basert på at brukeren føler at jeg ikke har vært rettferdig mot ham, noe jeg respekterer.

 

Men jeg synes også at det er litt synd at noen deltakere ikke forstår at vi Moderatorer også er vanlige mennesker med til tider "kraftige" meninger. Vi er ikke feilfrie og vil med jevne mellomrom skrive noe som kan oppfattes både usakelig / lite passende i forhold til den rollen vi innehar , da er det veldig greit om en av dere som deltar i diskusjonen sender oss et lite hint (eller pm) hvor man påpeker at man kanskje var litt "krass" der selv om innlegget var innom "retningslinjene".

 

Uansett så kan jeg ikke annet enn å si at man får ta tilbakemeldingene fra året som har gått og prøve å gjøre ting langt bedre i 2014 !!!

 

God Jul og en stor "Juleklem" til dere alle!

 

Mvh

Malvado

Endret av Malvado
  • Liker 5
Lenke til kommentar

En moderator eller andre med spesielle funksjoner som er ute etter en bestemt bruker på grunnlag av uenigheter er for meg ubrukelig!

 

Som jeg har sagt før....så er det vel noen brukere som blir passet litt ekstra på...pga av en dårlig oppførsel. Dette er helt normalt, og slik bør det også være. Mulig du er én av dem...ikke vet jeg. Men det virker hvertfall slik (måten du skriver på). I mine øyne gjør hvertfall de fleste modsene en god jobb.

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig tror jeg nå at det er mer enn bevist at det ikke finnes noen maktsyke Moderatorer når man tillater at man lufter meningen sin på denne måten.

 

Edit : Innlegget er endret og off topic er skjult i spoiler. Malvado.

 

Det hadde vært fint om du hadde begrunnet litt mer argumentene dine nå Mathias siden det er svært lite man får gjort ,med mindre du kan komme med litt konkrete eksempler på det du mener er "Maktsyke moderatorer" og det å ha blitt "plukket ut".

 

Endret av Malvado
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ifølge åpningsinnlegget ønsket Dotten også negative tilbakemeldinger, ikke bare positive og det nettopp for å bli bedre. Mener du det er positivt at noen av moderatorene (eller administratorene for den saks skyld) velger seg ut enkelte brukere som de er ute etter?

Var ikke det du som skulle avslutte diskusjonen vår?

Lenke til kommentar

Du er så maktsyk at du tror du kan avslutte diskusjonen her og nå.

 

Men for modereringens skyld tillater jeg meg å gjøre det.

 

Hva er det du vil oppnå med disse idiotiske innleggene dine? Jeg skal prøve å forklare deg følgende: Vanlige brukere har ikke spesiell makt å utøve på dette forumet. Det har moderatorer og administratorer samt andre og dessverre er det enkelte av dem som gjør en komplett ubrukelig jobb!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ser ikke "mathias" at ved å konsekvent unnlate å følge forslag fra moderatorer her i tråden, så blir resultatet at det du klager på slår direkte tilbake på deg selv ..

 

For to poster siden, var adm inne og la ved en link?

Lenke til kommentar

Ifølge åpningsinnlegget ønsket Dotten også negative tilbakemeldinger, ikke bare positive og det nettopp for å bli bedre. Mener du det er positivt at noen av moderatorene (eller administratorene for den saks skyld) velger seg ut enkelte brukere som de er ute etter?

 

Me tar i mot alle tilbakemeldingar, men dersom det er eit spesifikt problem, så skal det rapporterast inn til [email protected]. Som sagt er poenget å lære og bli betre. Påstandar som "xxx er ubrukelig og maktsyk" gjev meg ingenting å jobbe med for å prøve å finne ut av problemet og løyse det. Dette er ikkje ein gapestokk der brukarane skal få klage på alt og alle. Til det har me andre metodar. Sånn eg forstår dine innlegg så er det snakk om ei klage.

 

Sidan du nemner førstepost så går eg ut frå at du har lese heile innlegget?

 

Annet dere kommer på er også av interesse. Men husk, her snakker vi på generell basis. Enkeltavgjørelser og. enkeltmoderator er ikke tema her. Jeg vil i den anledning (paragrafryttermodus) referere til #13 i retningslinjene.

 

Ønsker du å gi tilbakemelding på enkeltavgjørelser eller enkeltmoderator så er veien å gå å gjøre dette på pm. Men moderering på det prinsipielle plan er selvfølelig helt greit.

 

Kun seriøse og konstruktive innspill er ønsket. Flaming og trolling i denne tråden er overhodet ikke å anbefale. Innlegg kan bli fjernet uten varsel.

 

Eg kunne strengt tatt fjerna innlegga allereie, men eg har vore tolmodig. Fortsetter diskusjonen rundt enkeltavgjersler eller enkeltmoderatorar, så vil det bli fjerna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Støtter Mathias drikker cola her.Har rapportert moderator for det. Har sterke indisier på at moderator var ute etter en person, men ingenting ble gjort. Hav kan man da gjøre når moderator fremdeles har sine rettigheter og har full tilgang til å "rette" på mine PM'er her inne.

 

Til de brukerne som ikke har blitt utsatt for det, så er det ingen automatikk i at det dermed ikke skjer. Folk her inne sitter ikke å dikter opp klager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...