Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og hundene skal til rudskogen på årest første biltreff der til lørdag. Blir spennende å se hvordan det går :p Vi er fire mennesker og to bikkjer i en liten mazda 323 opp dit. :wee: Blir kaos!

 

 

hehe, du kan bare klappe igjen da! Du har i det minste SMÅ hunder! Vi har kjørt 3 voksne, 2 barn I BARNESETER, en diger schæfer og en nesten like stor bc (ja, kjempe hund) OG en diger sånn klesdunk i en Golf vi! Du kan tro mannen i bomringen lo godt når vi kom. Menvi fikk bevist at en golf har GOD plass :p

 

Og ang biltreff... Har vært på haugevis av boble/vag treff oppgjennom tidene, og noen BMW treff, men til sommern skal vi visst en uke på Land Rover treff å kjøre gris i skauen! DET ser jeg på som 100 ganger mer moro enn å se på styling og dritt på stygge biler. ;):p

Lenke til kommentar

Stakkars deg Juliess. Jeg flyr i hvertfall på veggen når jeg venter på valp. Klarer ikke gjøre noenting. Derfor har jeg gått over til å velge oppdretter etter valpene er mange uker gamle :p

Men valpen var sykt nydelig! :love:

 

 

EDIT: Her er enda en som har blitt tatt av mattilsynet. Faen meg på tide at *** ble tatt! Hun har kommet med dopede hunder på utstilling og avliver hele valpekull fordi hun avler mer enn det er bruk for i Norge av denne rasen. Hun er vel så og si eneste oppdretter av deni Norge, men alle veit hvordan hun holder på så hun får ikke solgt noen.

 

http://www.glomdalen.no/nyheter/article3436834.ece

Endret av mushi
Lenke til kommentar

"Alle" vet kem denne personen er. Synd at det skulle gå så lang tid før tok henne.

 

Anyways her er noen bilder av min feite bolle.

 

 

Treningen er allerede begynt så er ikke lenge til han er i kanonform.

 

Endelig er våren kommet! Nyter solen her:

 

Santoz_spring01.jpg

 

Nei nå må eg tygge litt på pinner.

 

Santoz_spring02.jpg

 

Nam....

 

Santoz_spring03.jpg

 

Kast godbiten da far!

 

Santoz_spring04.jpg

 

Yey!

 

Santoz_spring05.jpg

 

Dø din godbit!

 

Santoz_spring06.jpg

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...