Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ponni er oppe i 3,3 kg. Vekten har stoppet litt, men hu blir nok bedre igjen når det blir fint vær ute.

Skal på tur om 45 min med 2xsheltie, boxervalp og toller. Hvis ikke regnet gir seg litt kan jeg ikke dra. Er nå jeg angrer på at jeg ikke har regntøy til bikkja (eller pels), hu liker jo ikke å gå ut uansett når det er dårlig vær.

Lenke til kommentar

bruker flexibånd når jeg går alene med begge hundene. Holder begge to i samme hånd. Da slipper jeg floker og å måtte dra så mye i Geisha fordi hun går raskere enn Lita osv. Når jeg går alene med Geisha derimot bruker jeg aldri flexibånd.

 

Vi gleder oss faktisk til utstilling!

 

Fikk den norske stamtavlen til Lita i dag. Må se de er raske. Betale giroen for registreringen på tirsdag! Imponert over NKK!

Lenke til kommentar

Jeg har fått stamtavlen med meg både når jeg hentet Geisha og Lita jeg. Men siden det er svensk kennel klubb må jeg jo omregistrere. Men deilig at alt er i orden . :love:

 

Snakka med tanta mi nå, og hun har lovt meg at vi skal ha masse ringtrening og bordtrening på hundetreffene i ukene før utstillingen. Det gleder vi oss masse til. Utrolig trivelig å møte mange andre folk som har små hunder!

Lenke til kommentar

Maia var alene hjemme lenge i går. hun har greit nesten 2 timer før uten problem. Men i går gjorde jeg tabben med å la en av kattene være inne og dem var alene sammen i nesten 5 timer. Og så dem hadde lekt heftig sammen ja. Ett stooort skap med glassdører var nesten velta.. sverda som jeg har oppå der hadde havna på gulvet og den var ikke på plassen sin. 2 nett kabler var tyggi over. Men men. Kan ikke klage. Eneste galt hun har gjort siden jeg fikk henne så.

Lenke til kommentar

Og noen kan ikke :)

 

Alle hunder har individuelle behov.JEG synes at en valp alltid skal være i bur når det ikke er mennesker tilstede. Og min tanke om bur er IKKE et trangt bur der dyret såvidt får rørt på seg. Mer som en plass hvor hunden føler seg trygg og kan sove uten å stresse. JEG synes ikke at en valp skal være ubevoktet i et rom, og har alltid et øye på valpen selv om den leker på gulvet når jeg er hjemme.

 

Selvsagt kan det gå bra. Det kan gå kjempebra i lange tider. Helt til det plutselig skjer en ulykke. Hva skjer da? Lita skal være løs i leiligheten når hun klarer å holde seg i 7,5 timer, og når hun ikke lengre klør i tennene slik at det er fare for at hun gnager på ledninger.

post-90636-1206829297_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...