Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

En annen ting er at hunder burde ikke gis varmebehandlet bein.

 

Jeg håper da dette er noe alle vet? :ohmy:

 

Synes du har fin kropp jeg Øivind ;) Men du har litt igjen før du tar igjen bikkja di alikevel!! Men det er ikke mange som overgår Kåre når det gjelder stram kropp og muskelmasse!

 

Lita vokser veldig raskt, og jeg merker stooor forskjell fra da vi henta henne. Ikke at det er negativt. Deilig å slippe å bære hunden med seg på tur hele tiden. Hun går som regel hele tiden selv nå. Vi går selvsagt ikke lange turer med Lita enda, og så er det jo så herlig vær ute. Perfekt til sosialisering i bygatene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mushi: Joda, størrelsen er ca den samme, men nå hadde vel ikke du en voksen hund som skulle ha morsjon da Ponni var bitteliten valp heller:) Selvsagt må jeg bære knøttet når vi skal gå en tur på en halvtime i vind og snø . Så unge valper skal uansett aldri gå så langt selv. Jeg har bært Lita en del på turene våre for at Geisha også skal få utbytte av turen (morgentur og ettermiddagstur) typen tar seg av kveldsturen til Geisha slik at jeg og Lita kan gå tur i Lita sitt tempo .

 

Det er rimelig korte bein det er snakk om

Lenke til kommentar

Tror han kosa seg jeg ;)

Diesel elsker å leke med mindre hunder. Han legger seg ned å lar seg herje med. Kanskje han liker å bli tygd på? Jeg er ikke noe fan av det. Har klipt av han to store kladder bak ørene for en uke siden. :S

 

Haha. Dyret mitt i dag. Vi gikk nedover mot byen, da han bestemte seg for å dra av meg armene. Jeg holdt på å klikke. Det viste seg at en av Diesels mange kjærester -Yorkien Pricilla var i en park like ved. Og jeg er sikker på at han kjente lukten av løpertid!! Ble helt forandret. Grizzly ble livredd den lille og surra seg fast rundt ei barnevogn :roll: Hun er en smule vill og overlykkelig. Hun har faktisk lekt seg med en kråke. SÅ glad er hun i andre vesen. Pricilla hadde garantert løpt rett i gapet på en blodtørstig ulv med et smil.

 

Mushi.

Nå trodde jeg faktisk du mente den i sommer med det samme. Puuh.. Da jeg var der for to år siden så jeg mange hunder. Og det var kokvarmt.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Hehe, hva gjør dere på disse japsetreffene da? Viser frem hvem som har mest plastikk :p

Når jeg først sporer helt av her på nattestid. Gatebil er greit nok. Du har jo japser og tyske biler. Alt for en hver smak ;) Vært med på mange opeltreff, og det kan ikke sammenlignes med Rudskogen som hadde 30-40tusen mennesker det året jeg var der.

For å ikke snakke om lyden og lukten av svidd gummi. :woot:

 

Nå er det en svarting som tripper rundt meg. Tissetur før leggetid. VRÆL ser på klokken på forumet: 01:52. Men på pcn er den en time fram? Snakk om å ha blitt lurt av klokka :!:

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Gatebil ble startet opp for bilinteresserte folk. Nå er det en gullgruve og partysted. Biler og lettkledde damer hører ikke sammen. De er bare i veien for bilene.

Jeg betaler ikke 1500 spenn for en dag på våler sammen med 30k folk. Snart må amn vel betale for å puste der også :roll:

 

Har fått sansen for banekjøring jeg, er derfor jeg drar på treff. Og for det sosiale.

Jeg er mazda-girl og japsebil freak, så har ikke mye positivt å si om nazi-stål og vag :wee: Kjenner jo mange fra flere bilklubber rundt om i landet og drar aldri på de største og mest populære treffene. Hvis man tenker litt utenfor boksen vil du få en mye bedre opplevelse og inntrykk av bilmiljøet. :)

Drar jo dit på lørdag for å sosialisere bikkja mot lyder, selv om hun nok er herda av mazdaen min fra før av :p Blir det ikke noe av drar jeg på utstillinga i drammen for å sosialisere med hunder der i stedet.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

heyheyhey, plastikk er ikke noe bedre.

Blitt altfor mye fokus på damene ja.

Selv om jeg følte meg litt lekker og småflau når random folk tok bilder av meg :!: Men etterhvert så ble det faktisk plagsomt! :ermm:

Det ble kanskje litt klysete sagt, men det var utrolig pinlig.

 

Hehe får bikkja velge tror jeg nok hun velger utstilling framfor biltreff :p

Melde henne på el bare se?

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Hun er altfor usikker på segselv enda at jeg vil engang tenke på å melde oss på. Blir nok bare titting ute på agility og valpeshow. :)

 

Hvis det plutselig begynner å gro penger på kattestativet her hjemme så har jeg råd til begge tingene :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Ja det stemmer. Heller la henne få en positiv opplevelse :) Ikke vær der for lenge og ikke stress henne. Hun har mer enn nok å konse om de 4-5-6hundre hundene som er der.

Jeg får nesten farrang før jeg skal i ringen, særlig i gruppe ringen hvor det er flere folk som ser på. Prestasjonsangst heter det vel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...