Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Rar hund jeg har da. Ikke får jeg kose med ham. Ikke vil han ligge i senga (bare i sin ende av sofaen i stua). Får bare klappe og kose litt på kvelden, allikevel skal han fotfølge meg uansett hvor jeg går. Ligger jeg på sofaen og rører litt brått på meg fyker han opp og lurer på hva jeg skal! Han vil ikke gå inn ytterdøra uten at jeg sier kom inn. Han rører ingen av tingene mine i stua, og har aldri markert seg inne (Når vi er hos oppdretteren pisser han over alt! Det er 3 tisper der) INGEN får ta ham på hoden bortsett fra meg... Skikkelig einstøing av en hund jeg har fått meg gitt.

 

Men han har jo sin sjarm og da *Glad i gutten min*

Lenke til kommentar

Jeg solgte han fordi han gikk utrolig dårlig sammen med kattene. Stresset og stresset hele dagen. Var ett helvete inne og en engel ute.

Kunne ikke tenke meg å leve uten katter i 15 år, derfor gikk bikkja.

Han var så kaos hjemme og på besøk at nesten ingen kom hit, og jeg fikk aldri lov til å ta han med meg til andre. Bare krangling mellom de som bor her og hunden hadde det ikke bra. Etter en dag i nytt hjem sov han på sofaen dems mens de så på TV, noe han aldri hadde gjort i løpet av de fire mnd han bodde her. Det ble en helt ny hund.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Mushi: Hvor gammel var Bull Terrieren din når du ga slipp på ham? Har du sett ham i ettertid?

6 mnd. han er vel ni nå. Født 18.07

Har bare sett han på bilder, siden han bor i haugesund. Hvordan det?

 

 

Bare lurte. Alltid spennende å følge med på hvordan omplasseringshunder utvikler seg. Spesielt når de blir skilt fra den de er nærmest knyttet til i så ung alder.

 

Bowser bor forresten sammen med våre 3 katter. Men kattene er også mye ute, de er jo selvstendige dyr, så det går fint. Han pleier å slikke pelsen til den ene av dem :D

Endret av TyrantOfWinter
Lenke til kommentar

Savner han utrolig mye, og tenker ofte på om jeg heller skulle gitt vekk kattene. Ares var og fortsatt er, den flotteste hunden jeg har vært borti, når han var ute. Tenker på han nesten hver dag. Får jeg tilbud om å få han tilbake igjen hvis noe skjer der oppe, kommer jeg til å si ja.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Savner han utrolig mye, og tenker ofte på om jeg heller skulle gitt vekk kattene. Ares var og fortsatt er, den flotteste hunden jeg har vært borti, når han var ute. Tenker på han nesten hver dag. Får jeg tilbud om å få han tilbake igjen hvis noe skjer der oppe, kommer jeg til å si ja.

 

han og din cc kan bli et morsomt inten oppgjør. Mine penger satses på Ares.

Lenke til kommentar

Aussien her brukes om gjeterhund, eller skal bli. Var første sesongen hennes i fjor sommer. Mye og lære enda, er litt staere og litt anderledes og ha med og gjør en BC'n. Noe som jeg selvsagt viste før hu kom hit. Men artig og prøve noe nytt.

Om vinteren så pleier det og være gjetertrening for hundene. Ellers så er det stort sett bare vanlig sosial omgang med mennesker og hundene her fra før, så de holder seg uansett i form!

 

Og her skulle man tro at aussien er ei harabikkje, hu loser jo de andre hundene noe så gælig også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...