Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk kneet ut av ledd på Hovefestivalen, og inn igjen, i samme fall. Gjør fortsatt vondt om jeg må ha kneet i noe særlig mindre enn 90 graders vinkel en stund, på bussen f.eks.

 

Fikk også tommelen ut av ledd, men da var jeg rimelig borte, og har heller ingen problemer med det, eier fortsatt på CoD4 på 360n.

Lenke til kommentar

da den ene broren min skubte du min andre bror uti fra en stein kant med pikkete kant :ninja:

han som ble skubbet prøve og holde seg igjen greide å miste balansen og får hele venstre siden av magen skrabet opp fra brystet til midten.

han som skubte ble jo super redd og begynnte å løpe til hiding place(bak døra til gjeserommet :!: ?

Endret av n00b1
Lenke til kommentar

Det vondeste jeg har opplevd... Golfball i hodet gjorde jo jævlig vondt. Og da jeg brakk armen på snowboard, langt fra hytta, og uten mobiltelefon. Måtte kjøre gjennom halve Trysil for å komme meg hjem og ringe det lokale "sykehuset" :)

 

Denne er så ille at jeg må dele den, selv om det ikke var meg det skjedde med. En eks-kollega mistet klokken sin ned i frityren (jobber på McDonald's), og i ren refleks styrtet hånden etter for å plukke den opp. Han fikk den et godt stykke ned også, omtrent halve underarmen nedi. Oljen holder stødige 178 grader, så det kan umulig ha vært behagelig.

Lenke til kommentar

Brakk nakken og kragebeinet i tillegg til at jeg sprakk miltne og nyra når jeg ble kjørt på i skibakken for ca to år siden.

 

Jeg var utrolig heldig som overlevde. Hadde han jeg stått litt mindre enn en halv meter til venstre hadde jeg ikke vært her. Sykt hvor mye skade som kan bli gjort av en persons idiotiske kjøring.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tror jeg har ganske høy smerte-terskel.. Spilte innebandy kamp og ble taklet samtidig som ham tok kølla å slo den alt han kunne over ankelen min, 3min pause spilte resten av kampen og en til like etter... skal si foten var blå. Andre ting: hogde meg selv med øks i skinnleggen, ble helt lammet i beinet å greide ikke å gå i 10min. falt 2,5m ned på spisse steiner rett på ryggen og halebeinet, greide ikke å sitte vanlig i 2dager glad jeg ikke brakk ryggen... Psykisk. skjønner ikke hva som skjedde, men: Hadde feber og var førkjølet. lå hjemme helt alene i sengen min så plutselig ble rommet litte granne mindre og hver minste bevegelse ble om til lyd som ble høyere og høyere mens det ble ekko av det... drit skummelt ble helt paranoid spurta opp trappa og stengte meg inne i stua.. Skjønner fortsatt ikke hva som skjedde... Kanskje dere vet?

Lenke til kommentar

Haha akkurat det samme har jeg gjort. Satt på en rotten grein over et gjerden. Greina brakk og jeg falt med et ben på hver side av gjerde. Gjerdet var av tre og hadde sånne stående planker som var avsagd spisse på toppen. Jeg unngikk å skade juvelen, men alikevel smertefullt.

 

En gang satt jeg meg også litt kjært på sykkelsetet. Var ikke noe dramatisk, men det gjorde helt sykt vondt. Jeg gikk rundt med blå snurrebass i flere uker. :/

Lenke til kommentar
Eller at du står å tråkker på sykelen og plutselig glepper du pedalen eller kjede hakker så får man sykt vondt da å..

Hater også å miste pusten...

Den er jeg godt kjent med. :dontgetit:

 

I svømmehallen for mange år sida (2003 eller noe sånt) skulle jeg hoppe ut i. Hoppa litt for kort, og benet ble tredd gjennom rekkverket langs bassenget til låret. Det gjorde jævlig vondt fordi foten sto 90' feil i forhold til rekkverket og fordi beinet er litt større. Det var kjipt å dra det opp igjen. Ble nesten litt irritert fordi de ikke skrudde det opp der og da. Merkelig nok så begynte jeg ikke å grine, sikkert fordi hele hallen stod og så på.

 

Jeg fikk en julebruskork i panna da jeg åpna med ligther. Det var sykt trykk inn, og vitner sa at de så ut som om jeg ble skutt (huet fløy bakover og korken landa 5 meter unna).

 

Jeg har opplevd my annet vondt også, men dettte er de verste. :!:

Endret av Crashking
Lenke til kommentar
Jeg fikk en julebruskork i panna da jeg åpna med ligther. Det var sykt trykk inn, og vitner sa at de så ut som om jeg ble skutt (huet fløy bakover og korken landa 5 meter unna).

 

Husker du hva slags julebrus det var? Glassflaske håper jeg? :p

Rød julebrus fra borg, den populære! :p Jeg fikk faktisk merker etter rillene til korken, men de syns ikke lenger. :p

 

Og ja, den er på glassflaske.

 

Ny smertefull opplevelse:

På skolen hadde vi en pyramide. Jeg hadde lært meg å hoppe på den, og skulle hoppe over med sykkelen på ny. Jeg tar i stor fart, satser og lander ikke på pyramiden. Jeg lander på asfalten, og nøttene blir krunsja mot ramma. Fytti katta, så vondt. Jeg hadde for stor fart og for mye says. Begynte imidlertid bare å le, da det var et slags stunt. Det er ikke rart i den sykkelen ble ødelagt, slik behandling den fikk. :p

Endret av Crashking
Lenke til kommentar

- Jeg har vridd høyre kneet mitt ut av ledd så mange ganger(tipper 15 ganger) at jeg har ødelagt alt av menisk og korsbåndet er røket helt av(det ene av de).

Anbefales ikke.

 

- Har også vært på legevakten for fjerning av bandasje som hadde grodd seg fast etter en sykkelulykke.

 

- Kollidert med bikkja, hjernerystelse.

 

- Kollidert med robåt, hjernerystelse.

 

- Min mor sa jeg aldri skulle slippe båndet til bikkja, så lydig som jeg var jeg fast bestemt på det. Det gikk jo ikke lange tiden før han oppdaga nabobikkja når vi var ute på tur. Og jeg var 6, og styrken var ikke mine sterkeste siden i dette tilfelle, han løper, jeg etter. Det jeg husker er at jeg fikk masse stein/sand i ansiktet og det gjorde H****** vondt i resten av kroppen, jeg slapp jo heldigvis båndet til slutt. Med skrubbsår i anskiktet, bak ører, hele magen, under armer og føtter så skjønner dere kanskje at det var midt på sommern og jeg gikk i kun sko og shorts.

 

Edit: Glemte at jeg også har kjørt på 3 elger i en og samme kollisjon, jeg var passasjer og den ene elgen kom inn igjennom frontruta(død heldigvis), ikke så smertefult, fikk bare noen små skrammer, men sjokket,trykket og opplevelsen er helt hinnsides.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...