Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?


Anbefalte innlegg

18 piskeslag av guttene på bygget her når jeg fylte 18 år. Fikk kjøttsår og har arr enda faktisk.

 

post-125636-1274347295,4635_thumb.jpg

 

åh fy faen hvorfor gikk du med på det? Tvang de deg eller var det noe slags 18års "feiring"?

Var frivillig. Tradisjon vi har her på bygget. 18 piskeslag når man fyller 18 år. Meeen så har jeg vært litt ivrig når jeg har slått de andre og tatt litt i, så det var noen som var ute etter litt hevn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Har aldri kjent noe så ondt i hele mitt liv før, kan virkelig ikke helt beskrive smerten, men det kjentes ut som han stakk sprøyten inn i beinet og mere til! Når han var ferdig med stikket, så fikk jeg mye ros husker jeg. Min mor som var tilstede sa hun aldri hadde hørt meg skrike så mye før, og på de få sekundene det tok så kunne hun se svetten min rene ut av ansiktet pga smertene. Når legen da sa at det bare var 7 sprøyter igjen, så hadde jeg rett og slett lyst å bare gi faen i å fikse fingrene. Men jeg klarte nå det da, men de 8 sprøytene var det største smertehelvete jeg har opplevd noen gang! Når jeg da endelig var ferdig så var jeg gjennomvåt av svette, og legen måtte finne fram håndkle sånn jeg kunne tørke meg!

Føler med deg på den, husker da min bror sparket i fingrene mine så de sto i 90 grader bak, så rett ned i beinet mitt der det var knekt.

Legen tok til sammen 7 sprøyter rundt om hånden min, husker det enda den dag idag, å det er 8 år siden.

 

Så jeg føler sterkt med deg på den der.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er ikke aleine altså! :) Men forstår ikke helt hvorfor de bare tar en sprøyte rett i armen som bedøver hele armen? Skulle jo tro det var lettere og bedre. Men det skal jo sies at når sprøytene var tatt så kunne jeg ikke kjenne noen ting! Var litt moro å se legen kutte av kjøttet som hang utenfor fingrene med kniven, for også begynne å stappe noe av det inn i fingeren igjen uten å merke noen ting. :p

 

Fikk også noe smertestillende som skulle bruke i en uke eller to, husker ikke helt. Men selv med de så gjorde det faktisk jævlig ondt i fingrene i en god stund etter, og det tok rundt to år før fingrene fungerte helt normalt igjen. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke brukket noe, men det vondeste jeg har opplevd er nok (i tilfeldig rekkefølge):

 

Første hull i hodet

Andre hull i hodet/tredje hjernerystelse

Første hjernerystelse

Andre hjernerystelse

Fjerde hjernerystelse...

 

Nesten alle mine skader er hodeskader...

Lenke til kommentar

Har postet her før, kom på en annen ting som var nesten like ikke.. For noen måneder siden fikk jeg aen eller annen grunn dem verste mageknipen jeg noensinne har vært borti. Begynte gradvis, endte opp med at jeg lå og hyperventilerte i fosterstilling i en halvtime.. Så gikk det plutselig over.

Jeg fikk det samme på vei til en fotballturnering :S

 

Har postet her før, kom på en annen ting som var nesten like ikke.. For noen måneder siden fikk jeg aen eller annen grunn dem verste mageknipen jeg noensinne har vært borti. Begynte gradvis, endte opp med at jeg lå og hyperventilerte i fosterstilling i en halvtime.. Så gikk det plutselig over.

Jeg fikk det samme på vei til en fotballturnering :S

Lenke til kommentar

Aleksanderro: Har opplevd det og få sprøyte satt i kjøtt 2 ganger og jeg holdt på å slå ned legen :!:

Men har lurt på det samme som deg ja, madammen også som sto ene gangen og så på at de satte 6 sprøyter i armen så den vokste "litt".

Hvorfor ikke sette noe i selve armen før de setter i kjøttet :hmm:

 

Våkne opp av narkose er en opplevelse i seg selv, helt for jævlig når man har operert halsen. Men fikk spise is en uke da :love:

 

Få slått smykke i leppa langt inn i kjøttet er noe jeg ikke glemmer etter og ha "søvn"-krypet rundt oppe i køye-senga og så hoppet jeg ut fra kanten og knuste trynet ned i en dør-knott\knobb.

 

 

Ellers så har jeg knekt albuen 2 ganger, 5 av fingrene mine, ryggen min og slått et par knoker ut av plassen sin.

Og andre ting.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg har opplevd de sedvanlige skadene mange pådrar seg, knust tåa ved siden av stortåa med ett topplokk til en Ford, skjærte nesten av de to neste tærne med en ryddesag, kollidere med tung mc i 60km/h mot en lastebil som dro over veien rett foran nesa er vondt.

Men det vondeste er kronisk galleveiskolikk, jeg har levd med det i 6 år. Hadde jeg ikke hatt Oxycontin til å dempe smerten hadde jeg tatt livet av meg for mange år siden. Det er samme type smerte som gallestein/nyrestein, bakdelen for meg er at jeg i perioder har slike anfall 24x7 i månedsvis. Anbefales ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

kollidere med tung mc i 60km/h mot en lastebil som dro over veien rett foran nesa er vondt.

Har aldri vært i en ulykke med motoriserte kjøretøy, men det kan jeg tenke meg var ganske vondt.

Lenke til kommentar

Men seriøst, det er indre smerter som er værst, nyrestein, gallestein, hjerteproblemer etc er fryktelige smerter. Det er lammende smerter som setter deg helt ut av spill og du tror at din siste time er kommen. Det er også vanskelig å finne gode smertestillende stoffer for slike smerter, det nytter ikke med paralgin forte for å si det sånn. Det tablettene jeg bruker er like sterke som heroin og fremdeles så slipper det igjennom smerte til en viss grad, men de funker såpass at jeg har tenkt å prøve meg på litt jobbing igjen.

Lenke til kommentar

Hmm, kan hende jeg har postet her før, men jeg prøver igjen.

 

The Definate numero uno:

 

Hadde betennelse i ryggen slik at deler av ryggsøylen ble spist opp av bakterier. Heldigvis catchet vi det tidlig, slik at jeg slapp å bli sittende i rullestol resten av livet. Ble sittende i rullestol i ca. 4 uker da. Legene hadde visst aldri sett det før.

 

Lenger ned på listen finner vi.

 

Kneeskålen ut av ledd. Dvs den forskjøv seg ca. 5cm fra sin normale posisjon. 3 uker med krykker.

 

 

Venn av meg kastet dartpil, på et eller annet merkelig vis havnet den langt inn i leggen min.

 

 

Det var vel det som er verdt å nevne

Lenke til kommentar

Hmm, kan hende jeg har postet her før, men jeg prøver igjen.

 

The Definate numero uno:

 

Hadde betennelse i ryggen slik at deler av ryggsøylen ble spist opp av bakterier. Heldigvis catchet vi det tidlig, slik at jeg slapp å bli sittende i rullestol resten av livet. Ble sittende i rullestol i ca. 4 uker da. Legene hadde visst aldri sett det før.

 

Lenger ned på listen finner vi.

 

Kneeskålen ut av ledd. Dvs den forskjøv seg ca. 5cm fra sin normale posisjon. 3 uker med krykker.

 

 

Venn av meg kastet dartpil, på et eller annet merkelig vis havnet den langt inn i leggen min.

 

 

Det var vel det som er verdt å nevne

 

Du har tidligere sakt at du satt i rullestol i 3 uker. BESTEMM DEG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...