Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt mye vondt i mitt korte liv, men det er vanskelig å bedømme smerte i ettertid. Det verste er kanskje migrene. Hvis jeg ikke oppdager det tidlig nok, blir det ganske ille. Har mange ganger blitt liggende i fosterstilling i timesvis, og håpet på å besvime.

 

Nummer to er krampe i leggen. Har ofte krampe i leggene hvis jeg ikke strekker godt nok etter beintrening eller Muay Thai, men etter jeg hadde Compartment syndrom i venstre legg (som også var jævlig vondt) Ble det veldig mye værre å ha krampe.

 

Har brukket håndleddet flere ganger, og har sydd 19 sting på kneet etter en mopedulykke, men det var ikke så ille. Bruddskader og sår er for meg ikke like vondt som migrene eller muskelskader.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

værste jeg kan huske er å få hjernerystelse, dette ned fra 1,5-2 meter og lande med hode først på stein-heller :D kjempedigg, beste var å bli sykt kvalm og ligge på sett og vis baklengs i en ambulanse i nesten 2 timer så jeg ble enda kvalmere og så spy mens jeg lå på ryggen, rant nedover halsen og sånn. jævlig, men kan ikke konkurere mot en god del andre her..

Lenke til kommentar

En gang hadde jeg kraftig blærekatar, gjorde dritvondt å pisse krystaller og til slutt blod. Det bare stod "rød urin" ut av urinrøret. Ble veldig kvalm og svimmel xD

 

Og en gang når jeg bæsja, så skjedde det noe rart. Jeg pressa ut en hard kabel og så plutselig gjorde det sykt vondt! Liksom i hele bekkenet. Synet ble svart og jeg krøyp automatisk ned i fosterstilling, det varte i 10 min eller no før jeg klarte å reise meg opp med masse bæsj overalt. Aner faen ikke hva som skjedde.

Lenke til kommentar

har sånn svær bakke på skolen om vinteren er den perfekt til å skli på når det er is <3

vi hadde en sånn matte med tau på for å holde seg i satt ikke på den matta men på venstre siden og den matta gjorde en 180 (hvordan lager du ett grad tegn :S) og jeg var igjen med en forstuet tommel som var dratt bakover

værste var at jeg er skeivHendT!!!!!! :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...